Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan miettinyt koskaan samaa?

Vierailija
30.12.2010 |

Kun mietitte aikuisia, vanhoja luokkakavereitanne niin onko mielestänne ne pariutuneet/mennet naimisiin sellaisten ihmisten kanssa ketä ette ikinä olisi toisilleen edes kuvitelleet? Eli siis, että olitte kuvitellut jonkun tyypin erilaiseksi ja sen mies/naismaun...hölmö kyssäri tiedän...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisistä luokkakavereista on nykyään

Vierailija
2/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan todennut, sen että lähes kaikki niistä jotka seurusteli ylä asteella ja olivat koulun suosituimpia ovat nykyään sinkkuja yksinasuvia. Kun taas ne vähemmän suositut tai jopa ne ketä kiusattiin (eikä ainakaan seurustelleet vielä ylä asteella) ovat nykyään perheellisiä ihmisiä. Itse olen siis 30 vee..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oikeastaan todennut, sen että lähes kaikki niistä jotka seurusteli ylä asteella ja olivat koulun suosituimpia ovat nykyään sinkkuja yksinasuvia. Kun taas ne vähemmän suositut tai jopa ne ketä kiusattiin (eikä ainakaan seurustelleet vielä ylä asteella) ovat nykyään perheellisiä ihmisiä. Itse olen siis 30 vee..

Vierailija
4/4 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka ovat intohimopohjaisia, ulkonäkökeskeisiä saavat usein pettyä, mutta tuoko raha sitten onnen materialisteille?

Nimimerkillä ei- materialisti