Kuka EI käytä kuukuppia
Minusta se on lähinnä vitsi. Yök.
En edes uskonut että sellaisia on ennenkuin näin oikeasti myytävänä.
Kiva sitten jos se pettää.
Onneksi ei tarvi murehtia kun ei ole menkkojakaan kiitos Mirenan.
Kommentit (10)
Eli ei vaan huvita asetelma jotain paikalleen.
niin paskaan kapistusta en ole törmännyt
ei sitä saanut sisälle (nii jumalattoman iso)
JOS se sattu menemään sisälle, se sattu niin sairaasti ja painoi selkälihaksia.
Tosin käyttäisin kyllä jos vuoto ei olisi niin kamalan runsasta, sillä silloin se ei ole minusta kätevin suoja. Varsinkaan jos sitä joutuu tyhjentelemään yleisissä vessoissa.
Eli ei ollenkaan huono kuukautissuoja jos vuoto on kohtuullista.
niin *** kapistusta en ole törmännyt ei sitä saanut sisälle (nii jumalattoman iso) JOS se sattu menemään sisälle, se sattu niin sairaasti ja painoi selkälihaksia.
Ei pidä syyttää kapistusta, jos ei vaan osaa käyttää sitä. Kieltämättä pitää hetki varata tekniikan opetteluun. Mutta eikös se niin ole vähän kaikessa?
Loistava kapistus, itse olen käyttänyt 5 vuotta. Ihan paras.
Eli kohdallani kysymys kuuluisi siis: miksi en käyttäisi?
en tiedä, jotenkin koen sen laittamisen vähän työlääksi ja etenkin sen pois saaminen on vaikeeta. se nousee itsekseen niin ylös ettei sormet meinaa ylettyä. tampooni on näppärämpi :)
nyt laitettu hormonikierukka, toivon kovasti, että vuodot jäis kokonaan pois
kuukautiset on runsaat mutta herkän kohdun ja tulehdustaipumusten vuoksi en uskalla tunkea sinne mitään ylimääräistä. Tamponeillekin yritän keksiä jotain parempaa ratkaisua.. pelkkä side ei ekoina menkkapäivinä riitä
on sille este, joten en käytä (aiheuttaa alipainetta ja paine voi vetää kierukan pois). Muuten voisinkin.
En käytä oikeastaan ikinä tamponejakaan. Mä näen sieluni silmin miten kaadan kupillisen verta syliini siinä vaiheessa kun olen kiskomassa sitä pois. Enkä jaksaisi olla niin hygieeninen mitä sen kanssa pitäisi olla. En halua että käteni tuhraantuvat (en tiedä tuhraantuuko ne, mutta minun mielikuvissani kyllä. Enkä halua työntää sisääni mitään. En kuppia, en sormia. Ajatus on tosi ällöttävä, siksi tamponiakin käytän vain äärimmäisessä hädässä. En halua tehdä lantionpohjalihasten tunnistus testiä, kun en halua työntää sormia pimppiin. Mulkku ja jonkun toisen sormet on ok, mutta ei omat :D