Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen sortunut hiljattain tilaamaan 2 lehteä puhelinmyyjiltä, pelkästään kylkiäisten vuoksi

Vierailija
14.01.2011 |

Itse lehdet eivät voisi oikeastaan vähempää kiinnostaa, tod. näk. vaan selaan ne kerran läpi ja heitän lehdenkeräykseen. (kyseessä kauneus&terveys-lehti ja hyvä terveys)

Toisen jakso maksaa vähän alle 25 euroa (8 lehteä) ja kylkiäisinä tulee Oriflamen ripsiväri, rajaustussi, puuteri ja huulikiilto, kuulemma ei mitään testereitä vaan "oikean" kokoisia.

Toisen jakso oli vähän pidempi, maksaa 29 euroa ja kylkiäisenä luvattiin verenpainemittari, näyttää ylä- ja alapaineet ja sykkeen, ja on jonkin suomen lääkäriliiton tms. hyväksymä.

Kummallekin kylkiäiselle tulee kyllä oikeasti käyttöä olemaan.

Oliko hölmöä tilata vai jäinkö plussan puolelle?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jo rr-mittari maksaa luultavasti enemmän kuin nuo sun tilaukset. Ellei sitten ole joku halpis.

Vierailija
2/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saako halvalla hyvää?

Nii-i.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et kylkiäinen vain kiinnostaa, ne lehdet menis varmaan konkkaan jos ei olis noital

Vierailija
4/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim sai lumene meikkisetin, oli samoja meikkejä kun kaupassakin, huulikiilto-ja puna, rispiväri yms ja lehdet ei maksanut noihin meikkeihin nähden mitään, ja samoja meikkejä olen ostanut kaupasta

luen kyl lehdetkin ja annan sukulaisille luettavaksi jatkoon, et tulee kyl lehdet käyttöön kans

muista ap perua tilaus heti kylkiäiset saatuasi, nuo ovat aina kestotilauksia

ja nykyään ei kannata olla kestotilaaja

perhelehdenkin tilasin ihan vaan reimatec haalarin vuoksi, sain hyvän lehden ja haalarin lapselle

mielestäni jää plussanpuolelle

Vierailija
5/5 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin suunnitellut ostavani block lampun ja Radio Onen. No nyt sain ne halvemmalla ja vielä luettavaa kaupanpäälle!