Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se oli vaan talo!

Vierailija
14.01.2011 |

No niin, kaikki kyökkipsykologit. Mikä helkkari mua oikein vaivaa?

Ollaan etsitty taloa. Mä löysin yhden, ja rakastuin siihen. Aluekin just oikea. Sain miehen sitä kattomaankin ja sekin tykästyi. Mutta kun pitää miettiä. Ei näin isoja päätöksiä voi tehdä noin vaan. Sain sen käymään pankissakin. Ja sit piti taas tuumailla. Kuukausia! Ok, se oli suht vanha talo, mutta siistikuntoinen ja meidän budjettiin sopiva. Mä kun menin sinne ekan kerran, tuntui kuin olis tullut kotiin. Haaveilin ja muistuttelin aina välillä, että se olis muuten vieläkin myynnissä... Kerkisin mielessäni sisustaa jo koko töllin ja siinä oli juttuja, joihin tiesin lastenkin rakastuvan. Siellä oli melkein kaikki, mitä talolta kaivattiin.

Viime viikolla KUUKAUSIEN tuumailun jälkeen mies totesi, että voishan sitä kai käydä vielä uudestaan siellä pankissa juttelemassa, kun olis se talo varmaan aika hyvä. Tällä viikolle se myytiin.

Meinasin latasta ukkoa päin näköä siinä vaiheessa. Illalla itkin ja tuntui, että kaikki haaveet meni siinä. Me ei päästä ikinä tästä betonikuutiosta pois. Ahdistaa ja surettaa.

Miksi? Miten hevossa yks saakelin tölli voi saada mut parkumaan ja murehtimaan kuin olisin lähiomaisen menettänyt? Onko mulla joku jälkijättönen kolmenkympin kriisi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvotteluja käytiin useampaan kertaan. Kävimme yhdessä katsomassa paikkoja, meillä on remppamies mukana katsomassa paikkoja, itse sain käydä pari kertaa tutkimassa kaappitilanteet/mittoja ottamassa jne. Eli ei ollut mitään syytä, ettemme sitä saisi, jos vain hinnasta päästään sopuun.

Oltiin valmiit maksamaan ihan just se, mitä myyjä pyysi. Kun oli tarkoitus mennä allekirjoittamaan paperit, niin myyjä ilmoitti, ettei myykään ?!? :O

Taisi tarvita vaan todisteet jollekin muulle, että minkä hinnan saisi meiltä/muualta...

Mä olin päässäni jo muuttanut meidät sinne. Ei vaan ole toistaiseksi mikään asunto kolahtanut noin kohdalleen, se tuntui heti "omalta".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme