Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On selkeästi olemassa ihmisiä joille loma tai lomamatka

Vierailija
14.01.2011 |

tarkoittaa poistumista Suomesta. Minä lomailen kesällä Suomessa, teen ihan lomamatkojakin mutta niitä ei kai lasketa lomailuksi näiden ihmisten taholta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoittaa poistumista Suomesta. Minä lomailen kesällä Suomessa, teen ihan lomamatkojakin mutta niitä ei kai lasketa lomailuksi näiden ihmisten taholta.

tai opinnoista, ellei sitten erikseen erotella vielä äitiyslomaa tms.

Lomamatka taas on matka, joka tehdään loma-aikana ja senhän voi tehdä kotimaahan tai ulkomaille.

Vierailija
2/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä muiden mielipiteillä on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai opinnoista, ellei sitten erikseen erotella vielä äitiyslomaa tms. Lomamatka taas on matka, joka tehdään loma-aikana ja senhän voi tehdä kotimaahan tai ulkomaille.

Mutta ei ole päivää jolloin joku ei kysy: mihin menette lomalla? Ihan kuin loma ei olisi loma jos ei lähde kotoa.

Vierailija
4/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliä muiden mielipiteillä on?

Se oli pohdiskelua.

Vierailija
5/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan lomalla mökillä, niin ei sitten olla oltu lomalla ollenkaan. Jos kerron, että käytiin jossain esim Roomassa niin sitten miedän loma on ollut loma. Tää on aivan käsittämätöntä.

Täytyy myös huomata, ettei kaikkia ulkomaita hyväksytä. Esim kun kerroin olleeni kolme viikkoa Islannissa, niin sitä piti puolustella, sillä KUKAAN ei halua mennä Islantiin, kuulemma. Kanariansaaret olis käyny, mutta ei Islanti.

Joten siis tarkkana siinäkin, minne päin suunnistaa lomallaan.

Vierailija
6/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on statuskysymys ja lomamatkoilla haetaan lähinnä muiden arvostusta, eikä niitä tehdä (eikä saakaan tehdä!) oman mielenkiinnon mukaan. Tällaisen käsityksen olen saanut.

Vierailija
7/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ollaan lomalla mökillä, niin ei sitten olla oltu lomalla ollenkaan. Jos kerron, että käytiin jossain esim Roomassa niin sitten miedän loma on ollut loma. Tää on aivan käsittämätöntä.

Täytyy myös huomata, ettei kaikkia ulkomaita hyväksytä. Esim kun kerroin olleeni kolme viikkoa Islannissa, niin sitä piti puolustella, sillä KUKAAN ei halua mennä Islantiin, kuulemma. Kanariansaaret olis käyny, mutta ei Islanti.

Joten siis tarkkana siinäkin, minne päin suunnistaa lomallaan.

Päivitetäänpäs halppispaskakohteet, jonne KUKAAN EI MATKUSTA:

- Turkki

- Egypti

- Kanarian saaret

- Bulgaria

- Thaimaa

- Tallinna

- laivalla Ruotsiin

Islanti on kyllä riittävän eksoottinen paikka Palsta Mammoille.

Vierailija
8/8 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä kuulun niihin ihmisiin et saan suorastaan ahdistuskohtauksen jos joudun lomalla oleen kotona! Loma ei ole loma jos samalla sohvalla makaan missä arkenakin, pois on päästävä!