Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskausviikkoja 6+5 ja jo 2kg tullut painoa!

Vierailija
13.01.2011 |

Eli toista odottamassa, ja jo nyt alkuun tullut kaksi kiloa, mistä tämä voi johtua?

Ekassa oli rv 22 tullut 2,5kg.

paino indeksi alussa, ekaa odottaessa 19 ja tokassa 18,5

ja kaiken lisäksi vaivaa kokoajan ihan hirveä nälkä.. en muista että viimeks olisi ollut samanlailla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

.hmm

Vierailija
2/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei sulla ole pahoinvointia. mulla paino on vain tippunut alusta, koska juuri mikään ei maistu, ällö olo koko ajan ja närästää.... Olen rv 8+ ja bmi oli muistaakseni 20. tärkeintä että tulis syötyä monipuolisesti! mulla oli jo Hb:kin tippunut 112sta, eli rautaa pitäis syödä mutkun ne tabletitkin pistää mahan sekasin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis varsinaista pahoinvointia ei olekkaan, mutta kokoajan ympäri vuorokauden on todella "oksettava" ole. ja siihen auttaa vaan syöminen... taitaa tulla useita kiloja tässä raskaudessa :/

Vierailija
4/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tokassa raskaudessa aivan järkyttävä pahoinvointi viikoilla 6-10. Eka neuvola oli viikolla 9 ja sillloin oli takana kolme viikkoa aika railakasta oksentelua. Hyvin vähän ruokaa pysyi sisällä niillä viikoilla. Hyvä kun vettä sain juotua.

Tosi "hauskaa" oli se, että mulla oli tullut silti painoa LISÄÄ 2kg myös. Ja ero ei selity pelkästään eri vaa´alla, sillä kävin neuvolakeikan jälkeen myös kotona tutulla vaa´alla ja se näytti samaa +2kg siihen lukuun mitä oli ollut noin kuukausi aikaisemmin. Olin ennemminkin kuivettunut kuin turvonnut. Sitäpä sitten neuvolan tätin kanssa ihmeteltiin ja eipä muuta selitystä keksitty kuin ne hormoonit :)

Vierailija
5/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin tuon kauhean nälän takia: "koko ajan" sai olla syömässä. Loppujen lopuksi painoa on raskauksien aikana tullut kuitenkin ihan maltillisesti, n. 10 kg. Kyllä se siitä tasoittuu.

Vierailija
6/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 6+4 ja olo on kuin michelinhahmolla.

Turvottaa ja vyö puristaa.

Koko ajan tuntuu kuin olisin ihan täynnä ja kuitenkin on nälkä.

Kolmatta odotan.

Vierailija
7/7 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lohduttava kuulla että muillakin on ilmennyt "exra kiloja" näin alussa :)

ei vaan voi mitään, ku on koko ajan paha olo ja ruoka vaan auttaa. toivotaan että tasaantuu ensimmäisen kolmanneksen jälkeen :)

itsellä kävi mielessä myös että olis turvotusta, tuntuu että maha olis kasvanu! esim: viikonloppuna kaksi vierasta ihmistä kysyi että olenko raskaana! ja olen siis hoikka, mutta toi maha vissii sitte meinaa jo näkyä... outoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä