Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten äitinä toimisit? Olette murkkuikäisen kanssa RAXissa ja murkku taittaa

Vierailija
13.01.2011 |

pizzaslicen, haukkaa kerran, jättää loput ja seuraava slice ja seuraava jne....Sama nuori haki limsamukin TÄYTEEN pehmistä ja söi sitä salaa lippiksen alta aina sillä välin, kun äitinsä haki ruokaa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lippis pois päästä!

Ja pehmiksestä sanoisin, että kai se tietää, että siitä pitää maksaa euro että saa vohvelin. Saattaisin huokaista ja käydä maksamassa, mulle on aivan sama mitä se murkku sitten syö ja mistä mutta paikan säännöt on säännöt.

Omani tietäisivät kyllä, eivätkä käyttäytyisi noin ikinä. Mutta jos vierasta pitäisi vahtia...

Vierailija
22/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne ei todellakaan ole mun mielestäni pizzaa, vaan salaattibuffetin otan, mutta samaa mieltä olen. Miksi ihmeessä syödä sitä turhaa vehnäpullahöttöä mahan täyteen? En ikinä syö pizzan reunoja kunnon pizzoistakaan, kun tuun täyteen jo siitä sisustasta.

Mutta mun teinit ei kyllä ikinä tekis tollasta jätskin varastamista, vielä kun olisin paikalla(???)Tosin kyllä sen euron jätskin maksaisin niin ei tarviskaan.

ihminen jätän Raxissa ja Buffassa aina ne Pizzanreunat syömättä. En täytä mahaani sillä mauttomalla, puoliraa-alla taikinalla, jota on välillä siinä slice:ssa ihan tolkuttoman suuri osuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne murheet ihmisillä.. en mä itekkään syö pitsan reunoja melkein koskaan ja sama kai se on mihin sitä jätskiä laittaa.. ne on niin pieniä muutenkin ne tötteröt minkä antavat siinä tiskillä. Käytöstavat tietenkin kunniaan mutta ei tuo raxi nyt niin hieno paikka ole että pitäisi alkaa kauheesti koreilemaan, antaa lapsen syödä.

ruokailun yhteydessä tapahtuvasta kasvatuksesta. Ei kai teillä kotonakaan syödä ruoista vaan 1/4 ja aina otetaan uutta? Mielestäni kotona ja ravintolassa samat säännöt.

täälä on nyt joku tiukkapipo täti joka yleistää heti vaikkei asioista tiedä yhtään mitään. Kuinka sulla on ees aikaa/mielenkiintoa kytätä miten muut syö? keskity vaan siihen oman pitsas ja lastes syömiseen. On niitä sompiakin murheita ihmisillä

Vierailija
24/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksan ruuasta, mutta kukaan ei pakota minua syömään paistettua vehnäjauhotaikinaa. Eli en ymmärrä, mikä tuossa mättää - paitsi se, että äiti närkki lopulta poikansa jätteet.

Pystyn parhaassakin ravintolassa jättämään osan annoksesta lautaselle, jos en sitä halua syödä.

Vierailija
25/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on varastamista. Ei semmoista voi sallia.

Vierailija
26/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

moskaa kokonaan, kun ei moni aikuinenkaan viitsi, en minäkään...

Jätskivarkaus on asia erikseen, voi olla, että yrittäisin myös olla näkemättä, riippuu teinistä, ajasta ja tilanteesta kaikkineen...

Jos vaikka häiris-teini olis juuri päässyt koulukodistaan mun kanssa pariksi tunniksi, sallisin moisen varmaan...?

Vierailija
27/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustaisin toimimaan nimenomaan niin että jos on pakko mennä syömään huonoja pizzoja, ei syödä niitä tolkuttoman leveitä reunoja jotka ravintoloitsija jättää säästääkseen raaka-aineissa. Kaikkien tulisi jättää ne reunat syömättä niin alkaisivat laittamaan täytettä reunoillekin.

Vierailija
28/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot on käytöstavat ja lepsu äiti.

Mutta mitä tämä ap:lle kuuluu?

Jokainen sikailkoot miten haluaa vaikka vanhempiensa nähden. Voit omille lapsillesi todeta, että tuo on huonoa käytöstä.

Limsamukiin pehmis - se on varastamista, olisit käynyt sanomassa henkilökunnalle: onkohan tuo seurue maksanut jäätelöstä, kun ottavat sitä isoon limumukiin?

Raxissa jätän minäkin ne reunat, ovat todella mauttomat, kovat, jauhoiset. Miksi söisin sellaista mikä oikeasti on pahaa? Mutta muuten syön pitsani kokonaan.

Vierailija
29/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään ihme, että yläkoulussa joudumme tekemään töitä joidenkin yksilöiden kanssa, joilla ei tunnu olevan alkeellisetkaan ruokatavat hallussa.

Joo, oma murkku ei toimisi noin. Ensinnäkin hän ottaa lippiksen aina ulko-ovella pois päästä, jos menemme minne tahansa, esim kauppaan sisään. Ei tarvitse sanoa, opetin se silloin, kun hän oli pieni. Syö aina sen mitä on ottanut loppuun, ennen kuin hakee lisää, eikä todellakaan jätä mitään reunuksia syömättä. Ja jos käyttäytyisi huonosti, niin siitä tulisi seurauksia. Eli vaikka viikko ilman tietokonetta. No eipä edes tee tuollaista. Pitääpä kehua poikaa oikein kunnolla.

Minkälainen vanhempi painaa villaisella jätskivarkauden, tai huonon käytöksen, kun on koulukodista vapaalla? No varmaan sellainen vanhempi, jonka lapsi sinne koulukotiin on alunperin joutunutkin.

Vierailija
30/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jollain tavalla ja opettaja minäkin, toisella asteella. ap

Vierailija
31/31 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei kuulu minulle ja jos alkaisin huomauttaa jokaiselle huonotapaiselle lapselle hänen käytöksestään, ei jäisi aikaa enää muuhun.

Murkun käytös oli kamalaa, suorastaan raivostuttavaa seurattavaa varmasti. Hattu otetaan pois päästä syödessä, mielellään myös kaupassa jos asioidaan henkilökohtaisemmin. Kummasti vanhat miehet tämän vielä taitavat, nuoremmat eivät edes yritä. Kauheinta on nähdä kolme sukupolvea aterioimassa yhdessä ilman että kukaan heistä ottaa hattua tai takkia pois!!

Jotenkin tuntuu että yltäkylläisyys tekee osasta kusipäitä. Olen varakkaassa kodissa kasvanut, mutta ruokaa arvostettiin eikä sillä leikitty edes lapsena (saati viskottu pois). Minun "pikkuvanhat" käytöstapani ovat varmasti naurettavia (kun ikäkin alkaa kakkosella), mutta niistä on ollut urallani paljon hyötyä. Ja tuntuu inhottavalta joutua tilanteeseen, jossa toinen osapuoli ei osaa käyttäytyä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän