Onko kellään luomuvinkkiä raskautumiseen
Ja nyt en tarkoita sitä panemista...vann ihan esim. olen kuullut greippimehusta... Eihän näitä nyt voi ottaa todesta, mut ei se poiskaan ole!
Toista lasta ollaan yritetty jo vuoden ja ollaan menossa tutkimuksiin
Kommentit (25)
seksiä sillä viikolla vain sinä päivänä kun naytti positiivista
oli yritystä takana. Kokeilin vyöhyketerapiaa kolme kertaa ja kuinka ollakkaan nyt meillä pieni ihme sylissä!
Tikkuja ollaan käytetty jo puol vuotta...ja aina oon saanu positiivisen. Sillon ollaan heilutettu peittoa.
tupakointi ja harrastukset (stressin välttämiseksi)
Syökää ja nukkukaa hyvin, naurakaa paljon, olkaa rentoja. Aurinkolomalla tärppää usein.
Painoindeksi kannattaa olla alle 25.
Lumevaikutus tai ei, mutta meikä aloitti pienen vitamiinikuurin edellisessä kierrossa. Samoin kävin vyöhyketerapiassa ennen ovulaatioita.
Tirvaisin parit kunnon humalat ennen ovulaatioita eli en turhaan spennaillut. Ovulaatiotikut oli käytössä kanssa. Pistin alusvaatelaatikot uusiksi ja ostin muutenkin uutta vaatetta (toi paljon hyvää fiilistä).
Puolitoista vuotta meni siis tärppiin.
http://www.akupunktioklinikka.com/
johanilla käynnin jälkeen 3 lapsettomuudesta kärsivää tuttavaani on tullut seuraavasta kierrosta raskaaksi.
seksiä sillä viikolla vain sinä päivänä kun naytti positiivista
Onko siis haittaa jos harrastaa varmuuden vuoksi vähän enemmän?
ettette halua enää lapsia ja myykää/lahjoittakaa kaikki entinen vauvatavara pois. Viimeistä harsoa myöten. Varmasti napsahtaa :)
mutta toimi meillä, kohtu oli kallistunut taaksepäin ja kun laitoin rakastelun jälkeen koivet ylös seinää vasten niin johan tärppäsi :)
Tosin ei yrittämällä yritetty, mut mulla tapana nostaa jalat ylös seksin jälkeen.
Joten sit kun ehkäisy jäi pois niin heti raskauduin.
ei millään fysioterapeutilla. Kannattaa.
Olen itse 2 kertaa tullut ekasta yrityksestä raskaaksi, 2 kertaa pitkän ajan jälkeen. "Kertalaakit" oli sellaisia, että napsin vitamiinilisää. En tiedä, oliko vaikutusta vai ihan sattumaa, mutta ei kai haitanne. Foolihappolisä on sitäpaitsi muutenkin paikallaan raskautta suunniteltaessa.
mutta tiedän tarkkaan sen kerran, mistä tulin esikoisesta raskaaksi (ainoa kerta siinä kierrossa).
Rakastelun jälkeen nostin jalat ylös seinää vasten. Ei se ainakaan haitannut.
mutta toimi meillä, kohtu oli kallistunut taaksepäin ja kun laitoin rakastelun jälkeen koivet ylös seinää vasten niin johan tärppäsi :)
Tosin ei yrittämällä yritetty, mut mulla tapana nostaa jalat ylös seksin jälkeen. Joten sit kun ehkäisy jäi pois niin heti raskauduin.
Vai mikähän se oli nimeltään. Siellä on kaikkea noista vitamiineista lämmön mittauksiin.
Mun lista on samaa kuin yllä muilla:
- Jalat seinälle seksin jälkeen (raskaaksi ei voi tulla, jos sperma valuu ulos)
- Ovistikut - ja seksiä riittävästi sekä ennen ovista, sen aikaan ja sen jälkeen
- Ei alkoholia
- Foolihappoa (B-vitamiini)
- Hoikkuus
- Terveellinen ruoka
- Riittävä uni
- Sopivasti liikuntaa
Heität tikut ja aikataulut pois ja hommiin aina jos hyvältä tuntuu. Jos ei tärppää niin ei ole ainakaan noin ahdistavan ja konemaisen tuntuista.
Tikkuja ollaan käytetty jo puol vuotta...ja aina oon saanu positiivisen. Sillon ollaan heilutettu peittoa.
kun siellä sängyssä pitää tehä vähän muutakin kun heiluttaa peittoa.:) Sori, oli ihan pakko laittaa kuiva vitsi.. Vakavasti puhuen, ehkä teille ei ole tarkoitettu kuin yksi lapsi.
auttaa rentoutumiseen ja alkion kiinnittymiseen
Normaalipainoisellakin painon pieni lasku voi vilkastuttaa hormoonitoimintaa. Meillä kävi niin, että 1,5v yrittämisen jälkeen innostuin joulun jälkeen kuntokuurille (söin terveellisesti ja lenkkeilin ja uin paljon), paino tipahti ihan kilon-pari ohessa ja heps plussa tikussa.
minäkin suosittelen. Mä tulin puolenvuoden aikana kaksi kertaa raskaaksi niin että kuukautiset kuitenkin alkoivat pari päivää - viikon myöhässä. Sitten aloin juomaan ahkerasti greippimehua ja heti tärppäsi ja raskaus jatkui onnellisesti loppuun saakka.
Ajattelisin että toi mehu olisi hyvinkin voinut paksuntaa niitä limakalvoja ja helpottaa siten alkion kiinnittymistä.. mutta mistäpä noita varmasti tietää..