Naapurin nuorempi 34v tytär on YKSINKERTAISESTI NIIN RUMA
ettei hän saa miestä eikä lapsia.Ei saisi haukkua mutta näin.Haluan repiä kulissit alas.
Kommentit (22)
et varmaankaan tarkoita minua? Sain nimittäin napattua miehen, kun juotin sen tarpeeksi humalaan.
Niin rumaa ei ole ettei mamua saisi
Susirumat miehet haluaa kauniimman vaimon kuin he itse ovat.Ei kai kukaan rumempaa vaimoa halua!Järki käteen,idiootti!!
Ne ei valita eikä valkkaa, ei haittaa vaikka on ruma ja läski. Nimimerkillä kokemusta on.
on se hyvä ettei sulla ole isompia ongelmia mietittävänä pienessä maailmassasi!
on vain kauniina syntyneille. Muut ei lisäänny, paitti Alabamassa.
miehessä/naisessa kun alkaa miettimään et haluaa lisääntyä.Pinnallisuus kannattaa.Miten muuten luulette että Suomessa on missejä ym.kauniita naisia ja komeita miehiä!Sillä ammatilla ei ole väliä kunhan on komea/kaunis,ja hyvä sängyssä!!!!
Susirumat miehet haluaa kauniimman vaimon kuin he itse ovat.Ei kai kukaan rumempaa vaimoa halua!Järki käteen,idiootti!!
Vaan jos on ihan helvetin ruma ja köyhä mies , niin eihän sellainen saa kaunista vaimoa.
Toi toimii vaan jos on rikas. Köyhät rumilukset ovat sitten ilman jos ei rumat kelpaa, tai hakevat vaimot jostakin thaimaasta.
jää yksin!
Jos hänellä on ok käytöstavat ei jää.
et varmaankaan tarkoita minua? Sain nimittäin napattua miehen, kun juotin sen tarpeeksi humalaan.
Muutenhan se lähtee livohkaan kun selviää.
mut en oo nuorempi vaan nuorin. Mieskin löytyy ja lapsia. En se varmaa mä sit oo.
eikö se sitten lähtenytkään kauppaan? Ihmettelinkin, miten voi kestää monta viikkoa yks maidonhaku.
Olen varmaan sitten yhtä tyhmä kuin rumakin.
Onko mies siis jatkuvasti humalassa?
Muutenhan se lähtee livohkaan kun selviää.
aivan kauheen rekkalesbon kotipizzassa samaan aikaan, olin kuolla nauruun aitini kanssa kun katsottiin sen persetta :P oli pakko napata valokuva matkamuistoksi ja muistutukseksi itelle, etten koskaan paasta itseani siihen kuntoon :D
minkahan hepulin tuo kuva nyt sai O.o no juu, ehka oli niin karsee ettei paraniskaan laittaa naytille...voi tulla kalliiks maksaa teijan kallonkutistajien laskut :)
pahalta kuin äitinsä suu!Äiti polttaa!
Tämän naisen 41vuotias isosisko ei hoitanut esikoista oikein ja tippui syöttäristä.Hänkin on ruma.
Tämän naisen 41vuotias isosisko ei hoitanut esikoista oikein ja tippui syöttäristä.Hänkin on ruma.
Ihmeen tyhmä on kyllä.
Mun naapurissa asuu nuorempi 34v tytär.