Oletteko tilanneet vaatteita Bootz.comista??
Katselin Bootzin sivuja ja mieleni tekis tilata,kun siellä näyttää olevan laaja valikoima kivoja vaatteita. Onko siis kokemuksia? Tuliko paketti pian jne..
Kommentit (54)
enkä tilaa toiste. Paketti kyllä toimitettiin ihan kotiovelle asti mutta sitten tuleekin mutta. Halusin palauttaa osan tuotteista ja vein postiin niin ilmoitettiin, että yritys on ulkomainen (niinkuin onkin) ja minä joudun MAKSAMAAN palautuksista. Halusin tietysti kuitin palautuksestani ja se maksoi 15 e. En tiedä olisiko saanut palautettua kyseisen yrityksen piikkiin mutta enpä jäänyt ottamaan selvää.
enkä tilaa toiste. Paketti kyllä toimitettiin ihan kotiovelle asti mutta sitten tuleekin mutta. Halusin palauttaa osan tuotteista ja vein postiin niin ilmoitettiin, että yritys on ulkomainen (niinkuin onkin) ja minä joudun MAKSAMAAN palautuksista. Halusin tietysti kuitin palautuksestani ja se maksoi 15 e. En tiedä olisiko saanut palautettua kyseisen yrityksen piikkiin mutta enpä jäänyt ottamaan selvää.
No tuo sinun olisi pitänyt tajuta ihan oma-aloitteisesti tilatessasi. Aivan normaali käytäntö.
Bootz.com alennuskoodilla SALE12 saat 10% alennuksen koko tilauksesta. Voimassa vain tänään.
http://www.alennushaku.fi/kauppa/boozt/
Boozt.com alennuskoodilla SWEET4U 10% alennusta koko tilauksesta. Voimassa vain tänään (6.4.2012).
http://www.alennushaku.fi/boozt/
" Käytämme Bring:ä kuljetusyhtiönä toimittaessamme Suomeen. Bring toimittaa paketin lähimpään postin toimipisteeseen. Kun paketti on noudettavissa postin toimipisteestä saat asiasta ilmoituksen tekstiviestitse."
^-- nettisivuilla lukee noin, mutta miksi tuotteet toimitetaan sitten kotiovelle ? helpompaa olisi hakea postista kun ei koskaan tiedä koska ovat tulossa...
hitto kun menin tilaamaan, luin toimitusehdotkin yms kaikki ja menin tilaamaan yhden mekon ennen kuin tulin lukemaan näitä nettikeskusteluita... ärrrr ! nyt pelottaa että miten käy .. :( onneksi tilasin sentään laskulla, vähän vähemmän riskejä :D
Täällä on ollut vaikka mitä vikinää nettishoppailua koskien. Näistä suurin osa johtunee yksinkertaisesti ihmisten kielitaidottomuudesta tai siitä, että kaupan ehtoja ei ole vaivauduttu kunnolla lukemaan. Itse erittäin kokeneena nettishoppajana en ole yhtä kertaa luk. ottamatta törmännyt mihinkään ongelmiin minkään LUOTETTAVAN saitin kanssa. Tämäkin yksi kerta lopulta ratkesi kannaltani hyvin, ilman kuluttaja-asiamiestä/lakimiehiä.
Muutamia ihan yleispäteviä muistisääntöjä:
1)mitä tunnetumpi kauppasaitti, sitä luotettavampi
2)älkää maksako tilaustanne etukäteen vaan käyttäkää luottokorttia tai laskua. Jo maksettua rahaa voi olla vaikeata saada takaisin.
3)kansainvälisten nettimyymälöiden asiointikieli EI ole suomi. Tämä huolimatta siitä vaikka heidän sivut olisivatkin suomeksi.
4)TUTUSTUKAA palautusehtoihin. Jollei englanti taitu, pyytäkää englanninkielentaitoista tuttua ym. suomentamaan ehdot. Hyvin usein palautus tapahtuu esim. kuriirifirman kautta. Jos palautuksesta pitää maksaa itse, on firma humpuukia ja unohtakaa koko homma.
Tilasin myös sieltä ja ensinnäkin tuli väärä koko mitä en tilannut ja kun meinasin palauttaa, soitin sinne, siellähän puhuttiin vaan englanniksi ja piti lähettää palautus omalla rahalla ja ottaa kopio lähteyskuitista ja skannata se heille.Jätin asian siihen ja myin paidan erikseen. Todella hankalaa!!!
Olen viitisen kertaa tilannut Boozt.comista ja kerran-pari palauttanut tuotteita. Palautuksen kanssa ei ollut pienintäkään ongelmaa , soitin vain mukana tulleeseen numeroon, jossa suomea puhuvan henkilön kanssa sovimme millon paketti noudetaan minulta kotiovelta. Rahan palautus sujui yhtä vaivattomasti. Helpoin asiakaspalautus ikinä ! Aivan mahtavat valikoimat tuolla nettikaupassa kivoja vaatemerkkejä, minä ainakin voin lämpimästi suositella tätä nettikauppaa. Lisäksi toimitus on nopeaa.
musta on outoa, että nettisivuilla käsketään viemään paketti postiin, mutta paketin mukana tulleessa lappusessa käsketään soittamaan UPS:lle. Ja palautustarrassakin lukee posti... huoh. tajua tässä nyt sitten taas jotain.
Palautus on postin kautta: "Palautuskäytännöt
Jos et ole tyytyväinen hankintaasi, palauta tuote tai tuotteet meille alkuperäisessä kunnossa (merkkilipukkeineen) 14 päivän kuluessa paketin vastaanottamisesta niin hyvitämme sinulle rahasi takaisin.
Toimi seuraavien ohjeiden mukaisesti palauttaessasi tuotteita:
1. Täytä palautuslomake. Palautuslomake auttaa palautusosastomme henkilökuntaa tunnistamaan mihin tilaukseen palauttamasi tuotteet liittyvät. Pakkaa palautettavat tuotteet ja palautuslomake tilauksesi mukana vastaanottamaasi palautuspussiin.
2. Kiinnitä mukana saapunut palautustarra ostoskassin ulkopuolelle.
3. Vie paketti, jonka haluat palauttaa lähimpään postin toimipisteeseen. Löydät postin toimipisteiden sijainnit osoitteesta www.posti.fi
Tämä on turvallisin ja nopein tapa lähettää palautustuotteita takaisin meille. Rahasi palautetaan tilillesi tai vaihtoehtoisesti tuote poistetaan laskutuksesta, kun olemme vastaanottaneet palautetut tuotteet.
Postin toimipisteestä palautukset lähetetään varastollemme, joka sijaitsee osoitteessa
BZT-Fashion AB
Framtidsgatan 3
262 73 Ängelholm
Sweden
Teemme parhaamme käsitelläksemme palautuksesi 10 työpäivän kuluessa siitä, kun lähetit paketin. Huomaathan, että hyvitämme ainoastaan tästä verkkokaupasta ostetut tuotteet.
Huom! Pyydä ja säilytä palautuksestasi kuitti, jossa on seurantanumero, jotta pääsemme tarvittaessa seuraamaan lähetystäsi."
Tilasin takin ja hain sen postista samana päivänä kun se saapui. Toimitus kesti 3 päivää. Takki oli kuitenkin liian iso, joten palautin sen jo seuraavana päivänä. Käytin paketin mukana tullutta palautustarraa. 13 arkipäivän verran meni siinä, että Bootzilta tuli sähköposti, jossa luki, että he eivät voi hyvittää rahoja minulle..!! Viestissä he kuitenkin pyysivät lisätietoja, jotta he voisivat silti tehdä hyvityksen loppuun..? Noh, äsken laitoin lisätiedot menemään ja katsotaan mitä seuraavaksi tapahtuu.
Meinaan vain, että kyseisen takin ostin jo uudessa koossa, joka on sopiva ja tuosta edellisestä olisi kovin mukava saada rahat takaisin, kun ei ihan parinkympin takki kuitenkaan ollut.
Heiltä tuli myös toinen sähköposti, jossa luki punaisella präntillä, että "TÄRKEÄÄ: Huomaa, että kuponkialennuksia ei hyvitetä!" Käytin tilausta tehdessäni heidän -10% uutiskirjetilaaja -alennuksen. Tarkoittaako tuo sitä, että kun käyttää alennuksen, niin siitä "alennetusta" tuotteesta, jonka palauttaa - ei saa rahoja takaisin?
Tilasin firmasta takin osamaksulla. Sain sähköpostiini viestin, jossa minua pyydettiin turvallisuussyistä lähettämään sähköpostilla kopion henkilöllisyystodistuksestani. Vastasin boozt meiliosoitteeseen, että mikäli tilaaminen on näin hankalaa, jätän tilauksen tekemättä. Vastasin myös, että turvallisuussyistä en suostu lähettämään sähköpostilla henkilötietojani eikä niitä ole koskaan missään aiemmin vaadittukaan, ainoastaan pankkisivujen yhteydessä.
Paketti tuli pian ja jonkun tilatun tavaran päätin ostaa. Loput palautin ohjeiden mukaan. Sain laskun kaikista ja ilmoituksen, ettei palautuspakettia ole saapunut, joten jouduin valituksista huolimatta maksamaan kaikki. SIIS tilaa, jos olet varma, että haluat ostaa kaikki mitä tilaat.
Minä palautin myös ja postin mukaan paketti on mennyt perille. Silti yrittävät maksattaa laskun. En todellakaan maksa. Otan maanantaina yhteyttä kuluttajavirastoon jos eivät lopeta karhuamista. Ei todellakaan kannata tilata mitään.
Olen pari kertaa tilannut ja paketti tuli neljässä päivässä kotiovelle. Osan palautin ja posti pyysi lähettämisestä kolme euroa.
Palautus ei maksanut mitään. Sanoin vaan postissa, että on asiakaspalautus. Sitä en tiedä onko palautus vastaanotettu, koska laskua ei ole vielä tullut. Tilasin sitten kahdet uudet farkut tilalle, joista jouduin maksamaan uudet postikulut. Molemmat tilaukset tulivat kotiovelle parissa päivässä.
Tilasin kyseisestä paikasta toukokuun loppupuoliskolla kaksi mekkoa sovitteille. Otin laskulle ja paketti tuli kotiovelle about 3 päivässä. Kumpikaan mekoista ei ollut hyvä, joten vein ne postiin ja kerroin että asiakaspalautuksena, en joutunut maksamaan mitään mutta kuitin pyysin itse. Nyt tämän jälkeen on tullut kaksi maksumuistutusta, olen yrittänyt soittaa asiakaspalveluun sekä lähettänyt s-postia. Molemmista tuli vain vastauksena, että meillä ei ole suomeksi asiakapalvelua, ole hyvä ja puhu ja kirjoita englantia jne. Jännä juttu kun kuitenkin sivuilla mainostavat suomeksi...
Eli ei todellakaan kannata tilata ellei ole täysin varma, että pitää kaikki vaatteet!
ulkomaalaisten nettikauppjen kanssa. Kai nyt toimitusehtoihin etukäteen olit tutustunut :o?
Tämä siis sille, joka oli joutunut palautuksesta maksamaan..
Olen tilannut monesti Bubbleroomista, eli Ruotsista tulee paketti. Maksoin etukäteen pankkitunnuksilla ja palautuksen jälkeen rahat tulivat tilille ja palautus oli maksuton.
Suosittelen Bubbleroomia...
Kuten vierailija mainitsikin, niin ko. firman sivuilla lukee selvästi, että palautus tapahtuu UPS:n kautta ja palautettaessa tuotteita postin kautta tulee postimaksu maksaa ITSE. Kannattaisi ehkä opetella lukemaan eikä syyttää heti firmaa omista mokista...
Moi.
Olen tilannut ja paketti tuli nopeasti.Nyt haluaisin lähettää osan vaatteista takaisin ja postimaksun täytyy itse maksaa.