Mites juttailijoilla menee? Oliko dieetti sama koko neljälle viikolle?
Kommentit (23)
että voivat lahjoittaa sitä omissa nimissään pois ja saada mainosta! Järjestäjät voisivat ihan itsekin sen tehdä, foorumilaisilta tienaamillaan rahoilla, eivät he tarvitse sitä lisää.
Minä olen iloinen kun valio tekee pyytettömästi niin hyvää raejuustoa jota syömällä laihdun. Ja heillä on niin kivat sivut, joiden ylläpuitäminen on kova homma. Voisimme perustaa säätiön ja lahjoittaa sille rahaa jotta he voisivat lahjoittaa ne omissa nimissään hyväntekeväisyyteen ja saada hyvää mainosta. Kuullostaako hyvältä? Innostuitko?
Se on ihan sama asia tässä tapauksessa.
Joo, kärjistettynä asia on varmaan näin. Ja en ole edelleenkään lahjoittamassa yhtään rahaa tälle mahdolliselle säätiölle (epäilen, että ketään oikeasti kiinnostaa tämä niin paljon, että rupeaisi huvikseen tällaista perustamaan) tai että siihen kovin suuria summia kukaan laittaisi... Eipä tämä ajatus valtavasti ole kannatusta saanut - ja huom. ilmeisestikään idean äiti ei ole kukaan Fitfarmilaisista.
Periaatteessa, mitä väärää on tuossa että saa näkyvyyttä hyväntekeväisyydellä? Aika moni yritys näin tekee ihan muutenkin? Mm. mainitsemasi Valio tekee yhteistyötä Linnanmäen kanssa, ja tukee täten lasten ja nuorten hyvinvointia Lasten päivän säätiön kautta. Ja takuulla Valion nimi näkyy Linnanmäellä hyvin. Moni tukee Lastenklinikan kummeja jne. Ja näiden toimintojen yksi missio on todellakin tuottaa yritykselle rahaa ja voittoa positiivisen näkyvyyden kautta.
Eli kyllä, Fitfarm on yritys, jonka tarkoitus on todennäköisesti eri keinoin tuottaa rahaa omistajilleen.
että voivat lahjoittaa sitä omissa nimissään pois ja saada mainosta! Järjestäjät voisivat ihan itsekin sen tehdä, foorumilaisilta tienaamillaan rahoilla, eivät he tarvitse sitä lisää.
Minä olen iloinen kun valio tekee pyytettömästi niin hyvää raejuustoa jota syömällä laihdun. Ja heillä on niin kivat sivut, joiden ylläpuitäminen on kova homma. Voisimme perustaa säätiön ja lahjoittaa sille rahaa jotta he voisivat lahjoittaa ne omissa nimissään hyväntekeväisyyteen ja saada hyvää mainosta. Kuullostaako hyvältä? Innostuitko?
Se on ihan sama asia tässä tapauksessa.
Eihän se nyt noin mene! Eli joku foorumilainen haluaa perustaa säätiön, jolle voi lahjoittaa rahaa, joka FITFARMIN NIMISSÄ lahjoitettaisiin johonkin avustuskohteeseen. Ei siis Fitfarmille itselleen. Ja tuosta GoFatGo:sta ei mene rahaa kellekään, ellei itse halua ostaa jatkoaikaa dieettiin tai tilata tuotteita heidän mainostamistaan nettikaupoista. Ja ihan tiedoksi, Fastin tuotteita saa esim. S-marketista, K-kaupasta, urheiluliikkeistä... Että mikään pakko ei ole antaa heille penniäkään.
Ja mikään pakko ei myöskään ole noudattaa tätä dieettiä! Voit syödä vaikka appelsiinejä neljä viikkoa ja laihtua silti :).