Tarvitsen todella apuanne!!
Olen 25v nainen, ja seurustelin 4v entisen poikaystäväni kanssa. Harrastimme seksiä suhteemme aikana joka päivä - ja useita kertoja, ja ikinä ei ollut minkäänlaista ehkäisyä. En siltikään koko tuon 4 vuoden aikana tullut paksuksi.
Nyt viime vuonna erosimme, ja sen jälkeen on ollut ns. on/off suhde. Näemme ja harrastamme seksiä.
Ja nyt olen raskaana viikolla 24. Olen ollut koko raskauden aikana varma että exäni on lapseni isä, sillä en ollut 2kk ennen tai jälkeen hedelmöityksestä kenenkään muun kanssa sängyssä.
Nyt aloin miettimään että ompa ihanaa saada vauva, vaikka kuinka silloin yritimme niin ei onnistunut, ja nyt yhtäkkiä olenkin raskaana häntä. Samalla tajusin, että muutamaa viikkoa ennen hedelmöitystä olin yhden tyttökaverin luona ja kokeilin hänen didojaan. Laitoin en siis sisälleni. Hän on aikamoinen jakorasia joten seksikumppaneita löytyy.
Joten voiko MITENKÄÄN olla mahdollista että hän on jonkun miehen kanssa harrastanut seksiä (mies tullut häneen sisään), ja sen jälkeen laittanut dildon hänen sisään ja spermat on jäänyt siihen.
Ja minä leikin silloin sen dildon kanssa viikkoa/muutamaa myöhemmin.
Sillä outoa on se että en tullut exälleni ikinä raskaaksi ja nyt olen, tämmöisen setin jälkeen..
Onko mitään "aikaa" milloin sperma ei enää voi tuottaa siittiöitä ja saada naista raskaaksi?
Kuullostaa todella huvittavalta tämä kysymys mutta olen tosissani!!
Kommentit (17)
Silloinkin olosuhteiden on oltava suotuisat. Et voi olla kaverin dildosta raskaana.
Kysymys siis kuuluu että voisinko mahdollisesti olla raskaana jollekkin hänen seksikumppanilleen?
lapsen isä ollut palojon mukana vauvanhoidossa."
"Ei. Hän on dildo."
Kysymys siis kuuluu että voisinko mahdollisesti olla raskaana jollekkin hänen seksikumppanilleen?
vastauksessa nyt ollut jo vastaus sun kysymykseen?
...hedelmöittyy heti ja tulee raskaaksi, vaikka olisi ollut sen tyttökaverin dildon päällä vielä kondomikin kaiken varalta. Muualla Suomessa raskautuminen kuvailemassasi tapauksessa on erittäin epätodennäköistä.
Mutta heti kun kuivuvat. Ja munanjohtimissakin sinnittelevät oikeassa lima-olosuhteissa vain 1-3 päivää.
lapsen isä ollut palojon mukana vauvanhoidossa."
"Ei. Hän on dildo."
Juu mutta ap, ei toi ole mahdollista.:-)
Muistatteko sen Sinkkuelämää-jakson jossa Samantha tyynnytti Mirandan vauvan hieromalaitteella jota käytti itsetyydytykseen? :D
"Meillä iskä osallistuu vain lapsen nukuttamiseen."
Käytit jonkun kaverin käytettyjä dildoja? Yöks
Muistatteko sen Sinkkuelämää-jakson jossa Samantha tyynnytti Mirandan vauvan hieromalaitteella jota käytti itsetyydytykseen? :D
"Meillä iskä osallistuu vain lapsen nukuttamiseen."
tää sama tuli mulle mieleen!
Ihminen + dildo -> nukke.
Toivottavasti saat normaalin ihmisnuken, etkä esim. kingkong-hahmoa.
Ihminen + dildo -> nukke.
Toivottavasti saat normaalin ihmisnuken, etkä esim. kingkong-hahmoa.
Jos käyttää semmoista söpöä pupu-, delfiini- tai kaalimatodildoa ja pitää samalla karvapäällystettyjä käsirautoja, syntyy pehmoleluja!
Turkulainen äiti dildo-isälle:
"Surisisiks sää jos me menetettäis tämä lapsi?"
Turkulainen äiti dildo-isälle:
"Surisisiks sää jos me menetettäis tämä lapsi?"
Kirjotin hätäisesti kun näköjään aika paljon kirjoitusvirheitä :D