Ärsyttääkö ketään muuta (Janne Kataja ja Vappu Pimiä)?
Ärsyttääkö ketään muuta, että k.o. henkilöt tungetaan joka helvetin ikiseen ohjelmaan? Aluksi tykkäsin molemmista, mutta jo aikaa sitten on alkanut tympiä kun tv:tä/radiota ei voi avata ilman että jompi kumpi pyörii koko ajan ruudussa... Eikö suomesta löydy muita juontajia?
Kommentit (36)
Mä pidän Vapusta, enkä kyllästy ikinä! Vietin Vapun kanssa opiskeluaikana monet päivät ja yöt, kun olisi opinnäytetyötä pitänyt tehdä... Ah, mitä aikaa. Mies ihmetteli, kun oli ihan pakko alkaa kokeileen keskellä yötä, jotain ruokajuttuja.
Hän paljasti tyhmyytensä jo vuonna 1999 kun juonsi MTv3:lla yöchatteja.
Vappulla ei ole mitään koulutusta. Hänellä on myös äärioikeistolainen kova ja kylmä maailmankatsomus
Samaa mieltä siitä Riihimäen metrin mittaisesta punkerosta. Oon saanut aivat tarpeeksi siitä
vastenmielisestä pikkumiehestä. Riihimäkeä se muistaa aina mainostaa joka ohjelmassa.
Meillä on täällä Suomessa vaan liian vähän noita juontajia, että noi perhanan samat naamat
on aina ruudussa.
Swampghost kirjoitti:
Samaa mieltä siitä Riihimäen metrin mittaisesta punkerosta. Oon saanut aivat tarpeeksi siitä
vastenmielisestä pikkumiehestä. Riihimäkeä se muistaa aina mainostaa joka ohjelmassa.
Meillä on täällä Suomessa vaan liian vähän noita juontajia, että noi perhanan samat naamat
on aina ruudussa.
Sukua steppaavalle menninkäiselle?
Kataja, Pimiä, Hedberg, sit joku näyttelijä en muista nimeä on joka saamarin ohjelmassa juontohommissa, onko Leppilampi, Harkimot, huutokauppahemmo, Pääskysaari ja onhan noita... En katso tv3 muita kuin Emmerdale, luojan kiitos kanavia riittää ei tarvii samaa mättöä sietää jokainen päivä.
Pimiä juonsi radio ohjelmaa joskus 2000 luvun alussa. En voinu yhtään kuunnella, kun maiskutti ja imeskeli. Luulin sillä aina olevan jotain syötävää suussa. No ei vissiin, kun sama meno jatkuu nykyäänkin. Joten kanava vaihtoon heti, kun maiskutus alkaa. En katso myöskään ohjelmia joita juontaa tv:n puolella.
Onneksi on vapaus valita.
Mä kuuntelin yhtenä päivänä radiosta Vappu Pimiän haastattelua. Se oli kyllä niin totaalisen täynnä itseään, että minäkin peruspositiivinen ja tuskin mistään ärsyyntyvä ihminen jäin radio-ohjelmaa suu auki kuuntelemaan. Jotenkin kaikki se, kuinka menestynyt hän on työelämässään, kuinka on aina tehnyt urallaan niin fiksuja ratkaisuja, kuinka valtavan älykäs businessnainen hän on, kuinka ihanaa ja täydellistä perhe-elämää viettää, keitä kaikkia julkimoita tuntee, kuinka äärettömän energinen ja pirteä ja hyväntuulinen ja sosiaalinen ja kaikkea hän on ... Tuli ihan kuulijalle sellainen olo, että onko se ihan tosissaan ja sitten taas toisaalta, että millaisia mörköjä sillä oikein onkaan kaapissansa?
Ehkä tuo Vappu on alkanut tulla korvista ulos. En ymmärrä hänen kauneuttaan, oikeasti hän on aika oudon näköinen mun silmiini. Vaikuttaa vielä todella kylmältä ihmiseltä, sen kaiken hohotuksen alla. Miten lapsilta otetaan luulot pois? Täällä määrään minä, eikä lapsi. Tokihan noi on totta, mutta miten tuo esille. Kamala natsimutsi jo ihan pienille lapsilleen.
Janne Katajaa en ole vuosiin nähnyt/kuullut missään, että täysin yhdentekevä hahmo mulle.
MTV3-kanava ilmoittaa keskittyvänsä suomalaisiin viihdeohjelmiiin eli ohjelmat voivat olla uusia MUTTA ohjelmissa olevat ihmiset ovat ne iänikuiset samat naamat joten ei kiitos.
MTV3-kanava ilmoitti keskittyvänsä suomalaisiin ohjelmiin. Hyvä idea mutta, ohjelmissa on ne samat iänkaikkesti kierrätetyt samat naamat, joten ei kiitos.
En ymmärrä MTV3 ohjelmakarttojen tekijöitä, samat hemmot pyörii vuodesta toiseen kanavan ohjelmissa. Eihän kukaan syö samaa ruokaa joka päivä, ontuva vertaus mutta avannee ajatukseni.
Luojan kiitos kanavissa löytyy. En katso mitään kanavaa jossa on Harkimot (pappa Harkimo ajaa poikaansa eduskuntaan lepäilemään), Hedberg, Pimiä, Kataja,Leppilampi, Rostedh, Huutokauppaihmiset, onhan noita... Kanavasurffailussa jos vilaustakaan näkyy edm naamoista heti eteenpäin..., pieni maa pienet piirit, valitettavasti,,, kun eivät suurella egolla ymmärrä siirtyä kulissien taakse aiheuttaa inhoa...
Kataja on ihan ok. Pimiä on äärimmäisen ärsyttävä. Janne osaa olla aidosti hiukan höntti. Vappu esittää että hupsankeikkaa kun meni ”senat sakaisin” hehhehee. Ja naamasta näkee että sitä fiduddaa joku moga.
Pimiä näkyy olevan taas joka ohjelmassa, en katso.
Vierailija kirjoitti:
eikö tuo pimiä, kataja ja turkulainen välittäjä osaa olla pois julkisuudesta...joka paikkaan tyrkkäävät itseään... ei jaksa katella / kuunella / lukea noista
Ei TV-herrat niitä ohjelmiin pyydä, jos ei kansa katso. Tarkkaan tutkivat katsojatilastot. Janne ja Jethro ovat suosikkejani, aina tulen hyvälle tuulelle niitä katsoessani. Jethroakin aina haukuttiin lihavaksi ja miksihän vielä, mutta nyt on lyhyessä ajassa pudottanut yli 30 kg. Moniko tekee perässä?
enkä varmaan kyllästy koskaan! Ihan mahtavia tyyppejä ja näen Vapussa tosi paljon itseäni.