Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

FB:ssä kiertävä statuspäivitys

Vierailija
12.01.2011 |

Nyt on kansainvälinen tytär-viikko, jos sinulla on yksi tai useampi kaunis tytär jota rakastat enemmän kuin osaat kuvailla, kopioi tämä statukseesi. Tyttäresi pitää sinua kädestä kiinni osan elämästä, mutta sydämestäsi koko elämän ajan.?

En kyllä mistään löydä infoa, että nyt olisi kansainvälinen tytär-viikko :P Onko ihan liputuspäivä? Pitäiskö hinata lippu salkoon?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosikkoja kaikki. miksi nämä pitää ottaa niin vakavasti??? eikö koko fb ole vähän höpö-juttu, joten ei kannata vetää hernettä nenään lälläri- tai höpsötys-päivityksistä. vai millaista elämää nämä ihmiset elää, vakavaa ja totista totta - ei pilkettä silmäkulmassa? aika junttia siis!

Vierailija
2/20 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosikkoja kaikki. miksi nämä pitää ottaa niin vakavasti??? eikö koko fb ole vähän höpö-juttu, joten ei kannata vetää hernettä nenään lälläri- tai höpsötys-päivityksistä. vai millaista elämää nämä ihmiset elää, vakavaa ja totista totta - ei pilkettä silmäkulmassa? aika junttia siis!

Mutta ne on vaan typeriä! Ja en voi sille mitään, että usein ajattelen noita päivittävien ihmisten olevan vähän typeriä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää melkein kaikki ketju-päivitykset. (esim. Haluan nähdä, ketkä ovat todellisa ystäviäni. Tykkää tästä.....)

Vierailija
4/20 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä viikkoa saavat viettää ne, joilla on KAUNIS tytär. Muut älköön vaivautuko.

Vierailija
5/20 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän laitoin, koska

- minulla on kolme kaunista ja ihanaa tytärtä ja

- koska minulla on aivan erityinen syy juuri nyt kertoa sekä heille että muillekin, miten tärkeitä he ovat minulle

(enkä sano tätä nyt heruttaakseni No kerro ny-kommentteja. Läheiset tietävät taustan ja se riittää.)

Vierailija
6/20 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kopioi tätä omalle seinälleen, mutta jos sen teet, tiedän että välität minusta todella"

Krraaaaaah!!!!

Vierailija
7/20 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tai tarua, ajatus on kaunis.

Vierailija
8/20 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan ihana tytär jota rakastan yli kaiken, mutta ei tulisi mieleenkään laittaa tuota viestiä seinälle. Jättäkää edes se typerä tytär-viikko siitä pois, koska teette itsestänne yksinkertaisen oloisia. On muuten ne samat tyypit, jotka levittelee näitä muitakin facebookin hoaxeja ja aiemmin kiertoviestejä, joissa luvataan lahjoittaa syöpälapsille dollari jokaisesta viestistä. Eikö ihmiset oikeasti osaa googlettaa, vaan uskovat kaiken mitä netin syövereistä löytyy. UGH.

Vierailija
9/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain "kansainvälisille tyttärille"?

Vierailija
10/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneltäköhän tätä osaisi kysyä. En uskalla pistää statukseen ennen kuin tiedän.

Vierailija
11/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako silti laittaa?

Vierailija
12/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

verbaalisesti lahjakas, ja osaa kuvailla rakkautensa määrän?

Vierailija
13/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jo alkaa huvittamaan "pistä tämä statukseesi jos sinulla on koira. Tai jos tunnet jonkun syöpää sairastavan, tai tunnet jonkun adoptoidun tai tunnet jonkun jonka lapsi kuollut jne jne

Vierailija
14/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut harva se viikko. Nää on niin perseestä! Ja aina löytyy ne samat, joiden seinällä nämä loistaa...

Vierailija
15/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita päivityksiä!!!

Vierailija
16/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapuolisuuden nimissä? Minulla kun ei ole tyttöjä, pelkkiä poikia vaan...

Vierailija
17/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en laita tuota päivitystä, luuleeko kaikki kaverit, etten pidä tytärtäni kauniina enkä oikein rakastakaan häntä? Onko mun nyt pakko laittaa tuo säilyttääkseni maineeni?

Hmm... ehkäpä ei.. :)

Vierailija
18/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan on niin imbesilli että laittaa statukseensa jotain noin pehmoällöö.

Tekis mieli poistaa kavereista.

Vierailija
19/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en laita tuota päivitystä, luuleeko kaikki kaverit, etten pidä tytärtäni kauniina enkä oikein rakastakaan häntä? Onko mun nyt pakko laittaa tuo säilyttääkseni maineeni?

Hmm... ehkäpä ei.. :)

Mutta en laita tuota päivitystä, vaikka 2 tytärtä onkin. Nuo tuollaiset on musta vaan niin typeriä!!!

Onneksi on muitakin samoin ajattelevia :)

Vierailija
20/20 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin imelää,. Minulla on ihanat lapset ja ihana mies, ei minun tarvitse todistella sitä FB:ssä

AP