Tiesittekö että on trendikästä olla olematta Facebookissa?
Kommentit (15)
niin varsin epätrendikästä on pitää asiasta tolkutonta meteliä, niin kuin moni tekee :)
on tehdä kuten itsestä parhaalta tuntuu.
Sen takia lähdinkin fb:sta kaksi vuotta sitten :)
Minulla kyllä on fb-profiili, mutta olen viimeeksi avannut ne sivut viime kesänä.
EVVK.
on tehdä kuten itsestä parhaalta tuntuu.
useimmiten tämä on niiden mielipide, ketkä eivät siellä ole... :) Eli ei erityisen puolueeton.
Mutta olisi trendikästä olla olematta.
Mutta kuten joku aikaisempi vastasi, minäkään en toimi sen mukaan mikä on trendi ja mikä ei :)
ap
Vakavasti olen kyllä harkinnut liittymistä FB:iin, koska siellä alkaa liikkua tietoa, jota tarvitsee vaikkapa ihan työasioissa.
En kyllä erityisemmin ole mainostanut asiaa kenellekään :)
niin en viitsinyt ikinä liittyäkään.
No ei vaiskaan, olen vain laiska.
Mutta töiden takia ja harrastetoiminnan takia on vähän pakko olla siellä. Nopein tieto tulee sitä kautta.
En muutenkaan ole mikään trendipelle. Minä teen sitä, mikä minusta on kivaa, ei sitä mikä muista on trendikästä.
en näe mitään tarvetta moiselle höpötykselle
ei leimaudu trendipelleksi! Se se vasta on noloa, ei mitään omaa mielipidettä mistään, seuraa vaan jotain trendejä. Säälittävää.
trendipelle enkä juuri siksi ole siellä, se onkin se ainoa syy :)
ei leimaudu trendipelleksi! Se se vasta on noloa, ei mitään omaa mielipidettä mistään, seuraa vaan jotain trendejä. Säälittävää.
useimmiten tämä on niiden mielipide, ketkä eivät siellä ole... :) Eli ei erityisen puolueeton.