Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä noita sikapiikkejä saa?

Vierailija
12.01.2011 |

Meilläpäin ei ainakaan vielä ole alkaneet mitkään joukkorokotukset tai ei ainakaan ole uutisoitu mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teistä tämä eestaas juoksuttaminen olekin julkisen terveydenhuollon väärinkäyttöä? Ihan hölmöläisen homaa Suomessa jonka pitäisi olla tietokoneajassa ja jonkun Stubbin mukaan varmaan näyttä tällä esimerkkiä muille maille?

Vierailija
2/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesti noin 5 minuuttia kaikkineen ja maksoi ehkä 30 euroa. Kukaan ei kysellyt mitään ja hoitsu pisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut eiks ketään muuta haittaa se, että noi rokottajat vie tosi paljon terveyskeksuksen aikaa ja sit taas joku oikeasti sairas jää kenties hoitamatta?

kesti noin 5 minuuttia kaikkineen ja maksoi ehkä 30 euroa. Kukaan ei kysellyt mitään ja hoitsu pisti.

Vierailija
4/9 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain sieltä reseptin ja piikin 5min meni ja vartti istuskelua piikin jälkeen.Hinta 10.40e

Ei ole tullut mitään oireita.

Vierailija
5/9 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveysasemalta saat reseptin, jolla voit itse käydä ostamassa apteekista rokotteen. Sitten terveydenhoitaja pistää sen terveysasemalla. Maksaa n. 11 e. Toinen vaihtoehto on käydä yksityisellä lääkäriasemalla rokotettavana ja maksaa muutaman kympin (alimmillaan 30-40 e, eikä tarvitse itse hoitaa rokotteen ostamista).

Vierailija
6/9 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut työnantajat tarjoavat myös työntekijöilleen kausi-influenssarokotuksen. Kysele omalta työpaikaltasi, jos 15 euroa on sulle elämän ja kuoleman kysymys, etkä itse voi sitä maksaa.

Vierailija
7/9 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne on just niitä "narkolepsiarokotteita".

Vierailija
8/9 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se resepti pitää ensin mennä hakemaan ta:sta ja sitten apteekkiin ja taas takaisin terkkariin. Eikö apteekissa voisi olla jokin rekisteri josta näkee kuka on jo rokotteen hakenut ja sen perusteella sitten sai tai jäisi saamatta (=rahalla siis ostaa jottei kukaan luule mun vonkuvan ilmaiseksi).... Tää on taas tota julkisen terveydenhuollon turhaa käyttöä... Sitten ihmetellään kun ei saada aikoja edes sille hoitajalle...

Vierailija
9/9 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monia rokotteitahan voi mennä tuosta vaan ottamaan yksityiselle lääkäriasemalle, maksaa tietty, mutta ei tarvitse sitten erikseen mitään reseptejä hakea mistään (kuten esim. havrix)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi