Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidin kanssa saunaan!

Vierailija
12.01.2011 |

Käytkö vieläkin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn.

Vierailija
2/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta oli outoa jo murrosiässä, kun en saanut rauhassa yksikseni käydä saunassa vaan äiti tunki aina mukaan. Isä sai puolestaan käydä yksin. Niinpä varjelen saumatraumaani - kiitos ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa kenen kanssa vaan.

t: naturisti

Vierailija
4/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en halua äitini näkevän tatuointiani, toisekseen eipä ole ollut oikein tilannettakaan, jossa äidin kanssa saunassa kävisin. Olen myös posliinipimppa, sekin tuntuisi jotenkin oudolta näyttää äidille.

Vierailija
5/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun menene lasten kanssa. Siellä tulee tietysti saunottua myös.

Muuten emme sauno yhdessä.

Vierailija
6/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautti saunomisesta ja kävin ihan loppuun asti hänen kanssaan saunassa. Ja pesinkin hänet ihan hiuksista varpaisiin kun omat voimat eivät riittäneet. Oli mukavaa ja tuntui tärkeältä.

Olen myös käynyt jo vuosikausia anoppini kanssa saunassa, nykyään mukana on 11-vuotias tyttäreni. Puhutaan likkojen juttuja :-)

Vierailija
7/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ihan kenen tahansa naisen kanssa saunominen käy. Muiden miesten kuin omani kanssa en sauno.

Vierailija
8/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole murrosiän jälkeen käynyt. Mulla kans saunatrauma, kun en saanut murrosiässä yksin saunoa. Meidän omat lapset lopettivat yhteissaunomisen n. 11-vuotiaana, ja ihan hyvillä mielin annoin heidän mennä yksin tai lapset keskenään saunaan.

Vierailija
9/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omat lapset myös, ovat 9 ja 13veet.

Vierailija
10/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä perheittäin, mutta useammin sukupuolen mukaan. Pikkulapset voivat toki osallistua kumpaan vuoroon vaan. Eli käyn kyllä äitinikin kanssa. Käymme yhdessä myös uimahallissa.

Vierailija
11/11 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään en halua äitini näkevän tatuointiani, toisekseen eipä ole ollut oikein tilannettakaan, jossa äidin kanssa saunassa kävisin. Olen myös posliinipimppa, sekin tuntuisi jotenkin oudolta näyttää äidille.

Kun sitä ylpeänä näytellään uimahallissa ja esitellään ja pidetään sitä niin luonnollisena, että lapsillekin selitetään isin tykkäävän äidistä mieluummin näin karvattomana.

Sitten ei uskalletakaan äidille näyttää...BUAHAHAAAAA...