Olen pannut merkille, että lihavat pitävät tyynyä sylissä sohvalla istuessaan.
Kommentit (21)
saman oon huomannut, ja tyhmän näköistä on! :D
enkä tehnyt itsekään koskaan niin ollessani lihava. Ettei vaan aplla olisi vähän liikaa mielikuvitusta?
ja samoin kun itse sain muutamia ylimääräisiä kiloja yhdessä vaiheessa niin pidin aina just jotain tyynyä tai jotain sylissä, ettei makkarat näkyisi. Eli mulla se oli ainakin syynä! Ehkä sä 5 vaan olit sinut niiden läskien kanssa, mä en kyllä ollut!! Kai se on vähän sama kun lihavat pitää säkkimäisiä vaatteita...
päiväkodeissa työskentelevät ovat pääsääntöisesti ylipainoisia...OT
ja nimenomaan suojellakseni teitä läskien näkemiseltä
tekee noin...ilmeisesti ollakseen jotenkin cool tai jotain? Samoin isutvat jalat ylhäällä sohvalla samasta syystä :D ei tarvi katsoa kuin BBtä niin sen huomaa miten on niin cool kun sylissä on tyynyjä ja jalat sohvalla...samalla kun puhuu niin pitää räplätä käsillä jotain.
Myös ne joilla ei ole edes pömppövatsaa.
mä en ainakaan pidä tyynyä/tyynyjä sylissä, vaikka olenkin lihava. Oon kai sitten joku poikkeus.
sylissä... En kyllä osaa sanoa miksi, se on jotenkin mukavaa :)
En etsiskele tyynyjä ympäriinsä, mutta jos tyynyn viereinen paikka on vapaa valitsen sen ja otan tyynyn syliini. Ei ole makkaroita eikä pömppistä, mutta reidet on muutenkin isot ja istuessa ne leviää lisää enkä halua katsella niitä. En piilottele niitä muilta kuin itseltäni, tuskin muita kiinnostaa. Mitä muhkeampi tyyny sitä mukavampi siinä on käsiäkin pitää.
Ei liity mitenkään läskien peittelyyn. Tyynyyn on hyvä nojata käsillään. Saa siis mukavamman asennon.
Vaikken mä makkaroitani (en niin lihava) häpeile. On vaan kiva nojata tyynyyn, lisäksi se vähän lämmittää.
Olen huomannut tosin, kuinka kätevää on yhdellä TODELLA ylipainoisella tuttavallani, kuinkä hän ei tarvitse edes tyynyä käsivarsiensa tueksi - hän saa lepuutettua niitä kätevästi massunsa päällä. Kotoisan näköistä... :)
ja mulla on paljon lihavia sukulaisia.
Joku väitti, että päiväkodissa työskentelevät ovat pääsääntoisesti ylipainoisia. Haluaisinkin kysyä, millä otannalla olet tähän tulokseen tullut? Mä tein muutama vuosi sitten sijaisuuksia päiväkodeissa ja työskentelin yli 20:ssä PK:ssa Helsingissä, enkä voi sanoa, että olisin samaa huomannut. Aika vähän itse asiassa oli ylipainoisia työkavereita.
Kun seuraavan kerran näet jonkun pitävän tyynyä yms sylissään, niin kipaisepa kysymässä onko se siinä läskimakkaroiden vuoksi.
että av:lla palstailee käsittämättömän tyhjäpäistä porukkaa? Mikähän on syy? Lihavuus? Laihuus? Pitkät hiukset? Lyhyet hiukset? Maalaisuus? Stadilaisuus?Täysimetys? Pulloruokinta? Jehovat? Kotihoito? Uusperhe? Anoppi? Vai ihan vaan hek.koht tyhmyys?
että av:lla palstailee käsittämättömän tyhjäpäistä porukkaa? Mikähän on syy? Lihavuus? Laihuus? Pitkät hiukset? Lyhyet hiukset? Maalaisuus? Stadilaisuus?Täysimetys? Pulloruokinta? Jehovat? Kotihoito? Uusperhe? Anoppi? Vai ihan vaan hek.koht tyhmyys?
Väärän merkkinen haalari? Liian vähäinen seksi?
tai sitten nää ikuiset kiistakapulat mamut tai lestat.
kurarukkaset. Tai amissohvatyynyt.
?