Minulla 2 lasta ja kolmas tulossa. Isät ovat kaikki eri maalaisia
Afrikkalais syntyperäinen, aasialainen ja nykyinen mieheni on intialainen.
Minä olen hoikka vaalea suomalainen. Mitä mieltä olet minusta? Haluatko kysyä jotakin?
Kommentit (29)
mutta vaikutat vähän typerältä. Mitä väliä tollasilla "rotu"asioilla on? Onhan monissa perheissä adoptiolapsiakin eri maanosista ja maista. So? Pysyykö sulla haarat kiinni kun näät suomalaisen miehen?
sulta kysyisi...Pysyykö haarat kiinni,kun näät eri kulttuurista olevan miehen?? Miksi noin monta "seka" - rotusta olet tehnyt? Eipä sulta enempää voikkaan kysyä.Toisinsanoen menee kysymykset hukkaan.
ei kysytykkään mitään. Ainoastaan Ap;ee kysy, mitä haluat kysyä.
sulta kysyisi...Pysyykö haarat kiinni,kun näät eri kulttuurista olevan miehen?? Miksi noin monta "seka" - rotusta olet tehnyt? Eipä sulta enempää voikkaan kysyä.Toisinsanoen menee kysymykset hukkaan.
En itseasiassa tiedä, mutta kuitenkin minun mielestäni afrikkalaissyntyisen miehen ja minun poikani on paljon söpömpi pienen afrotukkansa kanssa kuin useimmat suomalaiset 5 vuotiaat.
vastauksestasi.
makuasioistahan ei sovi kiistellä.
Tosi ihanaa että sulla on niin monivivahteinen ja globaali perhe! Se on totta että on rikkaus että lapset oppivat heti pienestä pitäen eri kulttuureista ja suvaitsevaisiksi. Kolmen upean lapsen lisäksi sinua on vielä siunattu hyvillä tuloillakin! Sinun täytyy olla ikionnellinen, tuollaisesta ei voi tällä palstalla monet kuin haaveilla.
On siis globaalia, että on lapsia kolmelle eri miehelle, KUNHAN miehet ovat ulkomaalaisia? Jos miehet olisivat tavallisia suomalaisia miehiä, niin tilanne ei enää olisikaan niin " nykyaikainen " ja hieno.
Lapsille voi toki opettaa kansainvälisyyttä ja avarakatseisuutta myös muilla tavoin. Lapsi nyt vaan sattuu tarvitsemaan paljon muutakin varttuakseen täysipainoiseksi aikuiseksi.
ja myös lapsiasi. huoran penikoita.
totean kuitenkin, että oma lapseni on kaunein, söpöin ja ihanin kaikista lapsista. Eikös sen kuulukin olla niin, että oma lapsi on ihan erityinen?
-nimim. suomalainen perhe
afrikkalaismiehen kanssa lapsi, mutta en väitä, että lapseni on muita parempi, söpömpi tms.
MAAILMAN SÖPÖIN, vaikka onkin ihan tavallinen suomalainen vauva! Näin hänet ensikerran ja ihastelin häntä söpöksi, enkä edes tiennyt että juuri hän ON MINUN VAUVANI!
Anteeksi vain, mutta poikasi HIUKSET EIVÄT OLE SÖPÖT, VAAN HIRVEÄT BAKTEERIPESÄ, OIKEIN MUKAVA TÄIDEN PIILOPAIKKA:(
MAAILMAN SÖPÖIN, vaikka onkin ihan tavallinen suomalainen vauva! Näin hänet ensikerran ja ihastelin häntä söpöksi, enkä edes tiennyt että juuri hän ON MINUN VAUVANI!
Anteeksi vain, mutta poikasi HIUKSET EIVÄT OLE SÖPÖT, VAAN HIRVEÄT BAKTEERIPESÄ, OIKEIN MUKAVA TÄIDEN PIILOPAIKKA:(
HAISTAKAA PASKA KOKO SUOMEN KANSA. JOS ETTE VITTU KÄSITÄ ET MULLA ON HELVETIM IHANAT LAPSET! TOISINKUN TEIDÄN RASISTIMUKSUST!!
afrikkalaismiehen kanssa lapsi, mutta en väitä, että lapseni on muita parempi, söpömpi tms.