Kiukutteleva ihastunut mies
Olen pari kertaa törmännyt miehiin, jotka ovat olleet voimakkaasti ihastuneita minuun ja suoraan sanoen ovat olleet tosi vmäisiä minulle. Lopulta onkin selvinnyt, että ovat voimakkaasti ihastuneita. Rakkaudesta se hevonenkin potkii. Tiedättekö vastaavanlaisia tapauksia? Yrittävätkö näin peitellä tai kieltää ihastumisensa?
Kommentit (29)
Ei kun tuleekin, yksi! Entinen miespuolinen tuttuni muutaman vuoden takaa oli TODELLA manipulatiivinen tyyppi, jonka tapa saada nainen "valtaansa" oli murentaa hissukseen tämän itsetuntoa ja saada tämä epävarmaksi itsestään. Hyvin hienovaraisin keinoin se sitä kylläkin teki - joskus oli vaikea sanoa oliko kyseessä kehu vai vähättely! Samoin se muka viattomasti vertaili muihin tuntemiinsa naisiin, tai marssitti esiin kaikenlaisia seksistisiä stereotyyppejä joilla saattoi epäsuorasti loukata tai ärsyttää. Tämä tällainen oli sen versio "flirttailusta" ja sillä keinoin sillä oli kyllä ollutkin hämmästyttävän paljon menestystä. Tosin kohteeksi valikoitui tietyntyyppisiä naisia, joilla sanoisinko oli entuudestaankin kaikenlaisia ongelmia elämässään.
Loppujen lopuksi koko ihminen alkoi paljastua sen verran epämiellyttäväksi tyypiksi että katkaisin kaiken yhteydenpidon.
Jos sun elämässä on paljon näitä tyyppejä, jos ne jotenkin tuntee vetoa sinuun (ja sinä niihin?) niin kannattaa katsoa itseensä - ainakin taidat sulattaa aika paljon miehiltä? Yleensä ikävät tyypit on aika taitavia valikoimaan uhrinsa.
Onkohan tää ilmiö totta.. Voi ollakin. Oisko teillä lisää kokemuksia?
Onhan näitä itsekkäitä ihmisiä joista omien itsekkäiden tunteiden kohde on niihin syypää.
Rakkautta se ei ole vaan toinen nähdään omien tarpeiden täyttäjänä.
Sitten kiukutellaan ja temppuilaan kun toinen ei halua huomioida ja käyttää aikaansa.
Kohteella saa elämässä olla vaikka mitä suuria vaikeuksia joista selviämiseen menee aika ja voimat, mutta silti itsekkään ihastujan mielestä tämä on oikeutettu kohde kiukulle.
Minä, minä ja minun tarpeeni ihmisiä nämä.
Minulla on pari tuonkaltaista tapahtumaa ja ei todellakaan kuviteltua koska henkilöt itse sanoivat, että ovat ihastuneet. Toinen sanoi, että ei voi koskaan ihastua kenenkään muuhun. Vuosien päästäkin vielä tämä.
Toinen ensin ilkeiltyään ja vaadittuaan huomiota sanoi, että ei pysty olemaan ystävä koska on niin ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pari tuonkaltaista tapahtumaa ja ei todellakaan kuviteltua koska henkilöt itse sanoivat, että ovat ihastuneet. Toinen sanoi, että ei voi koskaan ihastua kenenkään muuhun. Vuosien päästäkin vielä tämä.
Toinen ensin ilkeiltyään ja vaadittuaan huomiota sanoi, että ei pysty olemaan ystävä koska on niin ihastunut.
En siis ole Ap. Ilmiö on kuitenkin totta.
Yhteistä näille on, että tämäntyyliset ihmiset ( naisia myös) eivät oikeasti tuo mitään rakkaudesta syntyviä hyviä tekoja tullessaan vaan ovat vaatimassa itselleen jotain.
Kuule, voihan sitä olla veemäisiä muutenkin; tarpeeksi kun höiriköit miehille, saat mitä tilaat. Mutta jos olet sellainen oerässö,inttävä typerys jota ärsyttää vähän kaikki...hanki nenäliinoja ja luule enemmän.
Koskettavaa,on,ollut nähdä kun naikkosen sairaanloinen rakastuminen saa naikkosessa ikävää jälkeä aikaan.
Vittaa selväsri ettei kaikki ole tallella; koska kommunikoonti on niin vaikeaa,sellaiselle. Huutaa ja räyhää kohteensa perässä; omat vikansa kohteen vioiksi.
Ulkomaisilla deittiohje sivustoilla tää ilmiö on ainakin ihan selvää pässinlihaa. Siis tosi yleinen ilmiö. Paljon aloitettu keskusteluja ja tehty artikkeleja lehtiin siitä kun ihastunut mies alkaakin piikittelemään tai ilkeilee. Epäkypsän käytöstähän se on. Tiedä sitten missä menee flirttailun ja ilkeilyn ero
Todellakaan. Hevonen potkii jos se on ärsyyntynyt jostain (esim. paarma), uhittelee toiselle tai kokee olevansa uhattuna.
En pitäisi ollenkaan hyvänä, että mies ihastumisvaiheessa jo kiukuttelee ja on vmäinen!
Oikeasti ihastunut mies hymyilee koko maailmalle ja näkee kaiken hyvänä, sinut tietysti erityisesti!