Minusta siinä, että olen miestäni pidempi on jotain seksikästä
mielelläni laitan korkkarit jalkaan näyttääkseni pidemmältä. Minä ajattelen niin, että mies, jota ei haittaa se, että olen pidempi, on henkisesti tosi Mies!
Kommentit (5)
Haluaisi, että pidän enemmänkin korkkareita. En vain ole tottunut, kun ne pari senttiä minua pidemmät miehet aikoinaan vaivaantuivat kun olinkin pidempi koroissa.
joten millään korkkareilla en voi muuttua pidemmäski mutta olen ap kanssasi samaa mieltä, että TOSIMIES on mies jota ei tuollaiset asiat haittaa!
Ja vaikka en mielestäni mikään valtava olekkaan, huomaan silti usein seurassa olevani miehiäkin pidempi. Siksi on ihanaa, että vaikka laitan 10cm korot, olen silti miestäni lyhyempi. Saa oman oloni super naiselliseksi, kun voi kävellessäkin mahtua toisen kainaloon tms. Kuulostaa ehkä typerältä, mutta on itselle tärkeää.
Ja vaikka en mielestäni mikään valtava olekkaan, huomaan silti usein seurassa olevani miehiäkin pidempi. Siksi on ihanaa, että vaikka laitan 10cm korot, olen silti miestäni lyhyempi. Saa oman oloni super naiselliseksi, kun voi kävellessäkin mahtua toisen kainaloon tms. Kuulostaa ehkä typerältä, mutta on itselle tärkeää.
Minulla itseäni 2cm lyhyempi mies