Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spinning-harrastajille kysymys!!!

Vierailija
11.01.2011 |

Olen käynyt muutaman kerran spinningissä ja muuten ihan jees, mutta mun jalkapohjiin sattuu kun poljen seisten. Olen siis ollu ihan normi sisäpelikengillä. Kysymys kuuluu, että kannattaako hankkia ns. spinning-kengät ja olisikohan niistä hyötyä mulle? Ja tyhmä kysymys: niissä näyttää olevan jotkut "klossit", eli kiinnittyykö ne sit niihin polkimiin ja miten se tapahtuu??? Kiitos jos joku kokeneempi jaksaisi vastata...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehdottomasti kannattaa hankkia! liian pehmeäpohjaisilla kengillä ei saa muuta ku jalat kipeeks. pyöräilykengät tosiaan napsautetaan klosseilla polkimiin kiinni, alkuun voi tuntua vaikeelta mut parin kerran jälkeen onnistuu ku vettä vaan. pyöräilykenkien etu on et jalka pysyy paremmin oikeessa asennossa eikä irtoa polkiessa. 3-4 vuotta oon kunnon kengillä polkenu, eikä tulis enää mielenkään vaihtaa perus sisäpeli- tai aerobic-kenkiin..

Vierailija
2/4 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osta kengät ja niihin klossit. Siihen loppu mulla jalkapohjien särky. Käytän niitä myös polkupyöräillessä kesällä ja niitä vois käyttää salillakin ihan. Mulla tää kenkä http://www.bikeshop.fi/tuotekuvat/ESHFN51.jpg

Ja toi nauhojen pikakiristys/löysäysnappula nilkassa on pirun kätevä. Noit saa satkullakin jostain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on semmonen kovempi pohja ettei satu jalanpohjiin. Holkit niissä on ja on ihan helppo kiinnittää.

Vierailija
4/4 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä että täältä saa aina vastauksen ongelmiinsa ;D Eli kunnon kengät hankintalistalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän