Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä hormonaalinen akne kuriin?

Vierailija
11.01.2011 |

Kertokaa, jos olette onnistuneet.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on itellä ollu akne 12 vuotiaasta asti siihen asti kunnes tajusin sen olevan hormonaalista ja aloin ottaa selvää syistä ja siitä miten sitä voi hoitaa. mulla oli ennen selkä, rintojen väli ja naama näpyissä mutta kun aloin syödä oikein, ne vähitellen parani ja nykysin voin käyttää halterneck toppeja ja olla ilman meikkivoidetta, mikä oli ennen täysi mahdottomuus.

Minun akneen autto huonojen hiilihydraattien ja korkean GI ruokien(valkoinen riisi, valkoinen pasta, valkoiset jauhot, peruna ja sokeri)poistaminen ruokavaliosta ja niiden korvaaminen täysjyvätuotteilla ja palmusokerilla, joita siis ei ole prosessoitu ja näin ollen ne eivät nosta verensokeria---> heiluta insuliinitasoa--->aiheuta testosterooniryöppyä---> aiheuta finnejä. Aloin myös juomaan 2 l vettä per päivä ja aloin liikkua säännöllisemmin. matalan GI:n ruoat on nykysin mulle arkipäivää vaikka niihin vaihtaminen ei ollutkaan pullasta, jätskistä ja karkista helppoa ;)gi on luku, joka mittaa paljonko ruoka nostattaa verensokeria ja mitä nopeammin se nostaa, sitä epäterveellisempää se on kropalle ja myös iholle. täysjyvätuotteet nostaa verensokeria tasaisesti ja hitaasti ja kaiken muun lisäksi siksi ne on parempia. esim sokerin gi on 100, palmusokerin 35.

pesen ihon vishyn akneen taipuvaiselle iholle tarkoitetulla apteekin aineella ja nivean kasvovedellä. yövoiteena käytän a -vitamiini voidetta ja päivällä nivean rasvaiselle iholle tarkoitettua öljytöntä päivävoidetta.

Jotku tykkää hoitaa aknen "helposti" eli e-pillereillä tai jatkuvilla antibioottikuureilla mutta tässä on toinen, vähän luonnollisempi ja terveellisempi mutta myös tosi vaativa tapa. toivottavasti tästä oli jotaki apua, tiiän kuinka akne vaikuttaa itsetuntoon ja oloon!

Vierailija
2/6 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli tosi paha hormoniakne muutama vuosi sitten. Tosi kipeitä tulehtuneita paiseita joista jäi kunnon arvet. Muutaman kuukauden söin antibiootteja kun ihotautilääkäri niitä määräsi, mutta hyöty oli hyvin pientä ja haitat (esim mahavaivat, vastustuskyvyn meno jne) oli kurjia. Tk-lääkäri ehdotti noita pillereitä, kun oli muutenkin ehkäisyasiat ajankohtaisia. Noin kolmen kuukauden käytön jälkeen akne oli poissa!

Ja on myös pysynut poissa, iho on tosi hyvässä kunnossa.Haittaa on ollut vain muutama lisäkilo. Ja muita hyviä puolia mm, Hiusten rasvoittuminen väheni, ihokarvoitus on vähentynyt, säännölliset menkat. Lisäksi ovat edullisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Roaccutan kuuri. Tepsii takuulla.

Vierailija
4/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toimia mahd. pian eikä antaa tilanteen levitä...

Vierailija
5/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka auttoi todella hyvin. Jossain vaiheessa akne alkoi hiipiä takaisin, kävin hakemassa Diane Nova pillerit, ovat auttaneet. Iho ei ole koskaan ollut näin hyvä.

Vierailija
6/6 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talvella lisäksi kuivuuden takia ruusuvoidetta pikkuisen öljyn alle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan