Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä,halpa ja turvallinen auto??

Vierailija
11.01.2011 |

Mahdoton yhtälökö? Olen kuullut, että Toyotat ovat hyviä, ranskalaisissa sähkövikoja ja italialaista ei kannata missään nimessä ostaa. Haluaisin auton, jossa olisi takana istujillekin turvatyynyt ja jota ei tarvitse jatkuvasti korjauttaa. Olisiko teillä suosituksia?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

volvo 440 turvallinen ja luotettava

Vierailija
2/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Megane ja hyvin on pelittänyt, sähkölasit vain hiukan temppuilevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari vuotta vanha Toyota on hintansa haukkunut.

Vierailija
4/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi vaikka Skoda Fabia Combi. Kuusi turvatyynyä, en tiedä miten ne sijaitsee, mutta kai noista joku on takanakin. Edukkaan puoleinen auto, hyvät vähän kuluttavat moottorit.

Tai Seat Ibiza ST?

Vierailija
5/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ranskalaiset ostetaan mäkkäristä..(jos sieltäkään)Ostohinta voi olla halvempi, mutta korjaamolaskut ei.

Vierailija
6/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli laadukas. italialaisista olen jostain syystä kuullut paljon pahaa, mikäköhän siinä on , sama ranskalaisista autoista??ap

Vierailija
7/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy katsomassa Skodan sivuilta, sieltä löytyvät testitulokset (linkit). Ja eivät ole mitään Skodan tekemiä testejä. Kotimaisissakin testeissä, esim. TM:n on Skoda pärjännyt viime vuosina todella hyvin.

4 eikös Skoda ole nykyisin saksalaisten tekemä? Eli laadukas. italialaisista olen jostain syystä kuullut paljon pahaa, mikäköhän siinä on , sama ranskalaisista autoista??ap

Vierailija
8/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon tuuristakin ilmeisesti.

Meilläkin ranskalaiset ostetaan mäkkäristä..(jos sieltäkään)Ostohinta voi olla halvempi, mutta korjaamolaskut ei.

Vierailija
9/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalliimpia. Kannattaa katsoa ruostesuojaukset.

Vierailija
10/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa, hyvää ja turvallista autoa ei ole olemassakaan. Köyhän ei kerta kaikkiaan kannata ostaa halpaa. Halvan ostaminen tulee aina loppupeleissä kallimmaksi kuin alunperin kalliimman mutta hyvän. Tämä koskee autoja, kodinkoneita, vaatteita ym.

Vierailija
11/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"köyhällä" ei ole varaa ostaa autoa, mutta puhunkin nyt jostain 10-12000€ autosta, meillä on myöskin halpa ja luotettava korjaaja. Olisiko sulla jotain autoa suositella? ap

Vierailija
12/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ajettiin ihan loppuun eli auto oli 19 vuoden ikäisenä vielä iskussa. Nyt ostettiin muutaman vuoden ikäinen ja samaa merkkiä.

Uusista Skodista olen kuullut pelkkää hyvää niiden omistajilta.

Vierailija
13/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaiset turvalaitteet ovat jo vuosia olleet yleisiä autoissa.

Halpaa, hyvää ja turvallista autoa ei ole olemassakaan. Köyhän ei kerta kaikkiaan kannata ostaa halpaa. Halvan ostaminen tulee aina loppupeleissä kallimmaksi kuin alunperin kalliimman mutta hyvän. Tämä koskee autoja, kodinkoneita, vaatteita ym.

Vierailija
14/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kallein matka, minkä autollasi ajat on autokaupasta kotiin. Perusauto ei ole sijoituskohde.

Vierailija
15/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän erilaisilla kuorilla varustettuina. Hyvät kokemukset meilläkin.

VW Golf on minun suosikki Entinen ajettiin ihan loppuun eli auto oli 19 vuoden ikäisenä vielä iskussa. Nyt ostettiin muutaman vuoden ikäinen ja samaa merkkiä.

Uusista Skodista olen kuullut pelkkää hyvää niiden omistajilta.

Vierailija
16/19 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vähän erilaisilla kuorilla varustettuina. Hyvät kokemukset meilläkin.

VW Golf on minun suosikki Entinen ajettiin ihan loppuun eli auto oli 19 vuoden ikäisenä vielä iskussa. Nyt ostettiin muutaman vuoden ikäinen ja samaa merkkiä. Uusista Skodista olen kuullut pelkkää hyvää niiden omistajilta.

meillä jo 3 vuotta skoda, joka muuten ei edes näytä skodalta:)kuluttaa vähän eikä vikoja ole, ainakaan vielä näkynyt:)

Vierailija
17/19 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mazda on luotettava ja siitä löytyy myös pirteää tyyliä, uusista varsinkin ja kohta on tulossa varsinainen karkki Siperian kautta:) http://www.mazda.fi/mallisto/uusi-mazda3/mazda-route3.html

Vierailija
18/19 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli viime viikolla autokeskustelut työkavereiden kanssa eli suurimmalla osalla 2-8 vuotta vanhat autot ja hän joka oli ajanut eniten (myyntimies) mutta jolla mennyt vähiten autoon rahaa vuosihuolloissa ja ollut muutenkin vähiten muita ongelmia autonsa kanssa, omisti 3v vanhan Skodan.

Eniten ongelmia oli Opelin omistajilla

Skodassa samoja osia Wolkkarin kanssa joten siksi hyvä hinta-laatusuhde.

Vierailija
19/19 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skoda on tehty Tsekissä, ei Saksassa.

Mulla oli Fabia Combi, ihan ok, mutta huollot tuli kalliiksi. Laakereita ja ohjausboxeja piti vaihtaa jo alle 100tkm.

Mites Hyundai, valmistusmaa nykyisin Slovakia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän