Aviomiehen exä mielistelee
Tiesin että miehen ex-vaimo kirjoittaa blogia ja lyhyen etsinnän jälkeen löysin blogin (olin joskus kuullut blogin nimen ja muistin osan siitä) ja aloin lukemaan sitä. Exä oli kirjoittanut sinne muutama kuukausi takaperin, että hän on onnellinen kun hänen exällään on niin kiva uusi vaimo ja hyvä "äitipuoli" heidän pojilleen.
Alkoi pikkaisen ahdistamaan tuollainen teksti. Tulen kyllä toimeen hänen kanssaan ja hyvin harvoin edes näemme toisiamme. En kuitenkaan ymmärrä tuota useamman lauseen pituista hehkutusta kun ei edes tunneta. Toivottavasti hänellä ei ole aikeissa ruveta kaveeraamaan. Mitä lie mieskin moisesta tykkäisi.
Kommentit (2)
tykkäsin tosi kovasti exän tyttöystävästä ja oli mun mielestä tosi hyvää seuraa meidän lapsille, harmi vaan kun erosivat ja olin ihan aidosti pahoillani niin exän kun lastenki puolesta, kiva kuitenkin että kyseinen nainen on halunnut vielä eronkin jälkeen olla yhteyksissä lapsiin :)
Eikö olis kuitenkin vielä inhottavampaa, jos kirjoittais että "vituttaa kun exä on sen horon kanssa naimisissa, ties mitä vaikutteita tarttuu muksuihinkin"? Eikö ole mitenkään mahdollista, että nainen kirjoittaisi ihan vilpittömästä sydämestään eikä mielistelläkseen? Tarviiko ihmistä aina tuntea läpikotaisin pitääkseen tästä? Ehkä on kuullut sinusta hyvää lapsiltaan. Kaikki ihmiset ei muutenkaan ole aina joka asiasta naama norsunvitulla ja mieli mytyssä.
Laita ihmeessä linkki blogiin.