Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ihmeessä pääsisin sitku-alämästä nyt-elämään?

Vierailija
11.01.2011 |

Tuntuu,että koko elämä on mennyt sitku-tyyliin. Nuorena odotin sitku olen opiskellulut ja tulee "oikea ELämä" Oudolta kuullostaa, mutta minulla oli tuolloin vain opiskelu, ei Elämää. Syynä äiti, kukas muukaan. Juttu on tosi, siitä yksityiskohdat nyt jääkööt, mutta asia oli vakava.

Sitku saan vauvan, sitku teen sen ja sen käsityön, sitku siivoan vaatekomeron, sitku lapset muuttaa pois, sitku täytän sitä ja tätä... Miten ihmeessä tämä on ainaista sitkua? Miten heittäytyä ulos täsätä pyörästä ja Elää. Vähintää puoli elämää on mennyt jo ja sitku vaan.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haluaisin vastauksen. Itselläni ihan sama juttu, tosin johtuu vain itsestäni.

Vierailija
2/3 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähän sitkuelämän nyt elämään siirtymiseen ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse uskon että tässä - ja nyt -elämään liittyy kiitollisuuden kokemus, joka taas edellyttää sen, ettei pidä asioita itsestäänselvinä

Tartu hetkeen JUURI NYT, älä aloita vasta huomenna. Katso ympärillesi nyt. Mitä näet. Mitä kuulet. Miltä haisee, onko kylmä, kuuma. Miltä sinun ruumiissasi tuntuu, onko kipuja, jäykkyyksiä. Sitten ajattele, mistä voit olla juuri nyt kiitollinen. Voit vaikka listata viisi asiaa, jotka eivät ole itsestäänselviä. Mistä voit kiittää ja ketä/mitä.

Ota tämä käyttöön päivittäin. Kun on hyvä hetki, uskalla kokea se toivomatta olevasi jossain muualla tai että joku olisi toisin. Ole läsnä siinä hyvyydessä. Kun taas on paha hetki, anna senkin olla. Jos vaikka olet flunssassa, älä ainoastaan ajattele, että sitten kun flunssa on ohi,vaan tunne että nyt on tämän tuntuista ja tämmöinenkin olo kuuluu elämään ja sitten vaikka että mitenkäs voisin nyt juuri nauttia kuitenkin vaikkapa kupista teetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi