Kampaaja sanoi minulle, kun olin teini-ikäinen:
"Onks sulla mitään kompleksia muodostunu näistä hörökorvista, siis että et uskaltais pitää hiuksia kiinni?" Ei ollut kompleksia, mutta sen kampaamokäynnin jälkeen kyllä. Nykyäänkin pidän aina hiuksia auki.
Olenko ainoa, jolle kampaaja laukonut totuuksia vai löytyykö muitakin?
Kommentit (9)
Kampaaja nauroi kippurassa ja kysyi "oleksä oikeasti ton näköinen?" Juoksi sitten takahuoneeseen ja sieltä sitten kurkkivat porukalla verhon takaa kukin vuorollaan ja alkoi kauhea kikatus. Kampaaja tuli takaisin ja kertoi minulle kohteliaasti että tämä on kampaamo, plastiikkakirurgio on vastapäisessä rakennuksessa.
Laitatin raidat ja olin kyllä ihan näreissäni, kun kuulin että lasku oli 128 euroa! En ole ikinä kuullut mitään niin loukkaavaa.
Kai teit valituksen?
Olin kasvattanut vähän pidempää tukkaa, mutta kampaaja leikkasi sen vanhaan malliin ja tukka oli siis aivan lyhyttä mallia. No hätä, sellainen mulla oli ollut jo 10 v, joten olin ihan itseni mallinen.
Hääpäivän aamuna kampaaja teki kampausta mulle eli kiinnitti ruusuja hiuksiini kukkapannaksi ja tokaisi samalla "Tää on just tätä kun morsian on lyhyttukkainen ja kaasolla on pitkä tukka, johon saa upean kampauksen. Morsian siinä väkisin jää kakkoseksi."
Varmaan totta, mutta välttämättä en haluaisi kuulla 3 h ennen häitäni... :-)
Kaverille oli eräs sanonut "onpa paljon sulla mustapäitä korvissa".
Kaveri oli tuolloin myös teini-ikäinen.
ja sitten pari tyyppiä nyppi hiukisiani ja mietti että meillä onkin varmaan jo tarpeeksi malleja, ei tarvitä välttämättä enää. Sitten ovesta tuli joku tuuheatukkainen tyttö ja syöksyivät innoissaan hipelöimään sen hiuksia. Luikin ohuine hiuksineni kotiin.
Kampaaja nauroi kippurassa ja kysyi "oleksä oikeasti ton näköinen?" Juoksi sitten takahuoneeseen ja sieltä sitten kurkkivat porukalla verhon takaa kukin vuorollaan ja alkoi kauhea kikatus. Kampaaja tuli takaisin ja kertoi minulle kohteliaasti että tämä on kampaamo, plastiikkakirurgio on vastapäisessä rakennuksessa.
Laitatin raidat ja olin kyllä ihan näreissäni, kun kuulin että lasku oli 128 euroa! En ole ikinä kuullut mitään niin loukkaavaa.
meillä oli siis väittely jostain ja ilmeisesti hän oli alakynnessä=)
Aiemmin en tiennyt reisiäni paksuiksi, senjälkeen niistä tuli kompleksi.
Olen kampaaja ja työkaverini teki permanentin asiakkaalle. Kun asiakkaalla oli rullat päässä työkaverini sanoi hänelle: " Näytät ihan piikkisialle!" :D
Menin siihen pahoittelemaan hänen puolestaan tokaisua... Asiakas sanoi että jos olisi yhtään herkempi, olisi juossut rullat päässä ulos liikkeestä... ...