Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maalaiset! Opitte hienosti pärjäämään suuressa maailmassa

Vierailija
11.01.2011 |

Maalaiset (erityisesti iiläiset) ! Opitte hienosti pärjäämään suuressa maailmassa!

Hyvä, hienosti tehty maalaiset, hyvä Ii!

Nyt opetellaan se, että pääkaupunkiseudulla asuu paljon, PAALJOON ihmisiä autoineen ja kun tulee puolitoista metriä lunta, niin se hieman sotkee asioita.

Siis uudelleen, PÄÄ-KAU-PUN-KI-SEU-DUL-LA A-SUU PAL-JON IH-MI-SIÄ AU-TOI-NEEN. PUO-LI-TOIS-TA MET-RIÄ LUN-TA SAAT-TAA VAI-KEUT-TAA HEI-DÄN E-LÄ-MÄÄN-SÄ.

Hyvä, opit nyt tämänkin ja onneksi olkoon, keväällä olet paljon fiksumpi mitä syksyllä!

Terveisiä Pk-seudulta! =)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sitten matkittu inhottavaa sävyyn asiaa

että iiläinen landemamma teki pilkkaa kuolleesta vanhuksesta. Tässä ketjussa ei ole nähty mitään inhottavaa (siihen verrattuna), normikettuilut vaan takaisin.

t se joka ihmetteli kuinka ulkosuomalaisetkin ottaa tähän osaa

Vierailija
22/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Helsinki on niin pieni verrattuna maailman suuriin miljoonakaupunkeihin, ei lumesta ja sen aiheuttamista liikenneongelmista saa puhua? Eli koska Helsinki on pieni verrattuna esim. New Yorkiin, ei täällä ole minkäänlaisia liikenneongelmia, koska New Yorkissa ne ovat pahemmat?

Voi tsiisus sentään taas...

Ei kukaan missään väittänyt ettei saisi asioista puhua ja että mitään liikenneongelmia ei olisi. Sinä vain vääristelet asioita sopimaan omaan näkemykseesi ja luot tahallista vastakkainasettelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän täällä on koko viime ja tämä talvi vouhkattu. Eiköhän ne toimittajat tulleet tutustumaan lentokentän hoitoon eikä Helsingin katujen hoitoon. Hieman eri asia.

että Helsinki on monesta muusta maasta katsottuna käpykylä, mutta kun nyt miettii niin kuinka paljon loppujen lopuksi kuitenkaan löytyy samankokoisia kaupunkeja joissa sääolosuhteet ovat samat kuin täällä on nyt kahtena talvena olleet? Lontoostahan kävi oikein toimittajat viime viikolla tekemässä juttua siitä kuinka Helsingissä selviydytään lumesta.

Vierailija
24/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ulkosuomalaisiakin liikuttaa? Mä siis todella jaksan ihmetellä.

mutta lento Suomeen ja Suomesta yleensä on sitä kautta, siksi valitettavasti siellä joutuu oleskelemaan.

Mä kyllä ihan myönnän että minua tämä liikuttaa.

Miksi sä lentelet Suomeen? Kotikyläikäväkö yllättää?

Vierailija
25/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/BBC+h%C3%A4mm%C3%A4stelee+Miten+Hel…

Siitä en ole lukenut, että kaupungissa, joka on lumen takia kaaoksessa tehtäisiin juttua, jossa asiaa käsiteltäisiin päinvastaisesta näkökulmasta. Voit kyllä laittaa linkin tuohon juttuun, jos vaikka on jäänyt näkemättä.

Luetko sä yhtään lehtiä???? Sitähän täällä on koko viime ja tämä talvi vouhkattu. Eiköhän ne toimittajat tulleet tutustumaan lentokentän hoitoon eikä Helsingin katujen hoitoon. Hieman eri asia.

että Helsinki on monesta muusta maasta katsottuna käpykylä, mutta kun nyt miettii niin kuinka paljon loppujen lopuksi kuitenkaan löytyy samankokoisia kaupunkeja joissa sääolosuhteet ovat samat kuin täällä on nyt kahtena talvena olleet? Lontoostahan kävi oikein toimittajat viime viikolla tekemässä juttua siitä kuinka Helsingissä selviydytään lumesta.

Vierailija
26/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Helsinki on niin pieni verrattuna maailman suuriin miljoonakaupunkeihin, ei lumesta ja sen aiheuttamista liikenneongelmista saa puhua? Eli koska Helsinki on pieni verrattuna esim. New Yorkiin, ei täällä ole minkäänlaisia liikenneongelmia, koska New Yorkissa ne ovat pahemmat?

Voi tsiisus sentään taas...

Ei kukaan missään väittänyt ettei saisi asioista puhua ja että mitään liikenneongelmia ei olisi. Sinä vain vääristelet asioita sopimaan omaan näkemykseesi ja luot tahallista vastakkainasettelua.

miten pieni kaupunki Helsinki on maailma kaupunkeihin verrattuna, joten täällä ei osata suhteuttaa ongelmia. Maailmanmatkaajat taas osaavat suhteuttaa... Minä käsitän tämän suhteuttamisen siten, että Helsingin ongelmia pitäisi vähätellä.

Vai miksi tätä Helsingin kokoa verrattuna muihin, tuodaan jatkuvasti esille?

Vierailija
27/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lento Suomeen ja Suomesta yleensä on sitä kautta, siksi valitettavasti siellä joutuu oleskelemaan.

Mä kyllä ihan myönnän että minua tämä liikuttaa. Miksi sä lentelet Suomeen? Kotikyläikäväkö yllättää?

Onko ihan yllättävä ajatus? Ulkosuomalaisetkin haluavat välillä tavata Suomessa olevia läheisiään, jos tämä nyt on sinulle ihan uutta.

Vierailija
28/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai miksi tätä Helsingin kokoa verrattuna muihin, tuodaan jatkuvasti esille?

tuntuu että se tarve on aivan suunnaton kaikilla suomalaisilla -ne ulkosuomalaiset mukaanlukien- stadilaisia lukuunottamatta.

Helsinki on kirottu ~ HellSinks

Vierailija
29/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä ihan myönnän että minua tämä liikuttaa. Miksi sä lentelet Suomeen? Kotikyläikäväkö yllättää?

Onko ihan yllättävä ajatus? Ulkosuomalaisetkin haluavat välillä tavata Suomessa olevia läheisiään, jos tämä nyt on sinulle ihan uutta.

Täällähän on Helsinki ja helsinkiläisiä! Apuaaaa......

Vierailija
30/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä ihmetyttää miten sä voit sinne kotikylääsi mennä kun jo tämä Helsinkikin on semmoinen käpykylä kun joutuu tämän kautta kulkemaan. Kai se sitten on niin että se veri vetää minne vetää.

Ihme pätemistä sulla; voitais tosta ulkosuomalaisuudesta aloittaa ihan uusi ketju, voitais vaihtaa kokemuksia.

Vierailija
31/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli Ii vastaan Helsinki tai maalaiset vastaan kaupunkilaiset Suomessa, nyt on Helsinki vastaan muu maailma.

Tähän verrattuna kohta alkavat vaalikeskustelut tulee olemaan varsinaista henkevyyden säihkettä!

lähinnä ihmetyttää miten sä voit sinne kotikylääsi mennä kun jo tämä Helsinkikin on semmoinen käpykylä kun joutuu tämän kautta kulkemaan. Kai se sitten on niin että se veri vetää minne vetää.

Ihme pätemistä sulla; voitais tosta ulkosuomalaisuudesta aloittaa ihan uusi ketju, voitais vaihtaa kokemuksia.

Vierailija
32/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Helsingissä ollenkaan. Ai niin mutta teillehän se on yhtä isoa HESAA Vantaa-Espoo-Hki... kai siihen jo Kirkkonummi ja Järvenpääkin jo nykyisin luetaan, vai mitä sanoo maalaisraati?

Vierailija
33/33 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kerran kuukaudessa.

http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/uutiskanava_cnn_otti_…

<a href="http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/BBC+h%C3%A4mm%C3%A4stelee+Miten+Hel…" alt="http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/BBC+h%C3%A4mm%C3%A4stelee+Miten+Hel…">http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/BBC+h%C3%A4mm%C3%A4stelee+Miten+Hel…; Siitä en ole lukenut, että kaupungissa, joka on lumen takia kaaoksessa tehtäisiin juttua, jossa asiaa käsiteltäisiin päinvastaisesta näkökulmasta. Voit kyllä laittaa linkin tuohon juttuun, jos vaikka on jäänyt näkemättä.

Luetko sä yhtään lehtiä???? Sitähän täällä on koko viime ja tämä talvi vouhkattu. Eiköhän ne toimittajat tulleet tutustumaan lentokentän hoitoon eikä Helsingin katujen hoitoon. Hieman eri asia.