En saa unta kun kärvistelen morkkiksissa
Sinänsä ihan positiivista että mulla on vielä omatunto tallella...
T: laivapettäjä
Kommentit (10)
Pakkohan se on vaan unohtaa. Rupes vaan vaivaamaan kun yritin saada unta. Olihan se aika törkeetä panna kahta mieheni työkaveria, ei kovin nätisti tehty...
Ap
En halua Ap
muista, että sinulla on se mahdollisuus tehdä rukouksessa, jos asia alkaa painamaan mieltäsi.
Pakkohan se on vaan unohtaa. Rupes vaan vaivaamaan kun yritin saada unta. Olihan se aika törkeetä panna kahta mieheni työkaveria, ei kovin nätisti tehty... Ap
kännipäistä sekoilua! En lukenut tota aikaisempaa ketjua kunnolla, mutta jos sua yhtään lohduttaa, niin mä olen pettänyt saman miehen kanssa jo toukokuussa alkaneessa seksisuhteessa --- ja sehän on jo tietoinen päätös!
Ollet p:ua jakeleva jakorasia ja horo,seksiaddikti, tuleeko sun elämä siitä paremmaksi, että olet kaikkien miesten pumpattavana, toivottavasti jäät kiinni ja sun mies saa tietää asiasta.
Ei auta oikein muu kuin pitää asiaa esillä täällä AV-foorumilla mahdollisimman pitkään, vaikka sitten uppimalla omaa asiaa. Sillä se mieli paranee ja huono itsetunto lähtee.
Pakkohan se on vaan unohtaa. Rupes vaan vaivaamaan kun yritin saada unta. Olihan se aika törkeetä panna kahta mieheni työkaveria, ei kovin nätisti tehty...
Ap
Toivottavasti miehes sais tietaa ja jattais sinut. Tukehdu siihen morkkikseen
kuinka paljon pelkäät, että miehesi työkaverit möläyttävät asian miehellesi...? Luulen, että oma viisarini väräjäisi siellä kympin kohdalla, joten kertoisin. Suorastaan ihmettelen, jos eivät kerro.
...eihän tehtyä tekemättömäksi saa. Erehdyksiä sattuu ja voithan sä päättää, että se oli se ainut ja viimeinen kerta sitä lajia!!!