Kuka muu ei ymmärrä omasta lapsesta teetettyjä kortteja, mukeja...
... kalentereita jne ? Jos tähän ketjuun jättäs vastaamatta ne, joiden mielestä nuo em. on niin ihquja.
Itseäni ällöttää muksun kuva vaikkapa teekupissa. Sukulaisilla on lahjaksisaatuja kalentereita ja joulukorttejakin on tupsahdellut. Meillä on lapsia enkä heidänkään kuvia noihin laittele saatikka lahjaksi anna.
Mikähän idea tuossa on ?
Kommentit (2)
Mäkään en tykkää -itse- enkä ole lähetellyt vielä yhtöön lapsennaamakorttia. Ne on mun mielestä jotenkin vähän egoistisen oloisia, niinku että "katsokaas nyt taas kun meidän lapset ja me, me, me...". Lisäksi ne on musta tappokitchiä. SILTi meidän oli tarkoitus, ei tosin koskaan saatu aikaiseksi, tehdä sellanen kalenteri meidän muksujen kuvista tänä vuonna mun vanhemmille kun mä tiedän että mun äitini olisi tullut siitä niin onnelliseksi. Se on nauhottanut meidän esikoisen itkua (!) kännykkänsä soittoääneksi ja suurin piirtein vuorannut talonsa meidän lasten (toki myös muiden lastenlasten) kuvilla ja on muutenkin ihan pehmennyt päästään niihin. Yhtenä vuonna me lähetettiin sille just sellanen kuvamuki (asutaan ulkomailla ja nähdään pari kertaa vuodessa), ja se oli niin pakahtua onnesta että alko itkeä. Sano sille sit et hei, toi on tosi mautonta ja junttia. Kyllä mun mielestä joskus saa ja pitääkin ajatella ihan vaan sitä lahjan saajaa, eikä sitä, onko nyt esim oman tai kavereidensa mittapuulla nolo, ja jos lapsen kuvalla varustettu halpiskrääsä/kortti ilahduttaa nyt vaikka isovmhempaa niin mielestäni olisi melkein itsekästä evätä tältä niistä aiheutuva ilo junttiuden pelossa.
on tarkoitettu antaa....Joulukorteista en erityisesti välitä minkään, mutta muki on joskus esikoisesta tehty molemmille isovanhemmille. Samoin kalenteri. Mutta ei joka vuosi liene tarpeen nekään. Ja vain tyyliin isovanhemmat ja ehkä kummit.