Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen kuin huume aivoille.

Vierailija
10.01.2011 |

Oletko koskaan tavannut ihmistä, joka on ollut kuin huumetta aivoillesi ja koukuttanut sinut pahasti heti ensitapaamisella? Minä olen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nykyisin täysin teflonia muiden miesten lähestymisyrityksille.

Vierailija
2/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele nelkytyxvuotias kahden pojan äiti ja aivan koukussa muutamaa vuotta vanhempaan eronneeseen mieheen... en tajuu, miten siinä edes kävi niin?! Kumpikaan ei ollut mitenkään edes 'hakupäällä' ja niin vaan kohtasimme ja jäimme toisiimme jumiin ---- tää on niin ihmeellistä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla hän oli elämäni suurin virhe: persoonallisuushäiriöinen mutta karismaattinen mies, taitava koukuttaja mutta umpihullu. Ole varovainen.

Vierailija
4/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla hän oli elämäni suurin virhe: persoonallisuushäiriöinen mutta karismaattinen mies, taitava koukuttaja mutta umpihullu. Ole varovainen.

Mulla on vähän outo olo juuri tuosta syystä, jotenki vaikuttaa narsistiselta alistajatyypiltä, tai sitten mä vaan yritän 'suojautua' häneltä ajattelemalla näin... en tiä?!

Vierailija
5/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koukussa olen ja pahasti.

Vierailija
6/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa on käynyt niin että on jäänyt pahasti koukkuun johonkin, suorastaan melkein pakkomielle tullut.. Ja se ei todellakaan ole kivaa..

Vierailija
7/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin kertaa on käynyt niin että on jäänyt pahasti koukkuun johonkin, suorastaan melkein pakkomielle tullut.. Ja se ei todellakaan ole kivaa..

ja musta tää on kuitenkin jotenkin niin mahtavaa!

terv.3/5

Vierailija
8/8 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti ensitapaamisella oli se tunne. Ja jatkuu edelleen. Sama on myös toisella osapuolella.

Huonompi puoli tässä on vain se, että tuo on ystäväni miesystävä :(

Silti on aina sähköä ilmassa ja tapaillaan lähes päivittäin, aina löytyy joku "syy" miksi pitäisi nähdä.