Apua PayPalista??
Osaako kukaan jeesata? Yritän ekaa kertaa siirtää omalta tililtä rahaa paypalin tilille. Sivun alalaidassa lukee suomeksi, että tilisiirto pitää mennä tekemään pankkiin. Siis todellako??? Eikö muka voi maksaa laskuna verkkopankissa?
Hjelp!
Kommentit (7)
rahan siirtäminen onnistuu verkkopankistakin. Helpompaa ja vaivattomampaa on kuitenkin liittää PayPal-tiliinsä Debit / Credit -kortti, jolloin rahaa ei tarvitse erikseen siirrellä - riittää kun oston yhteydessä hyväksyy maksun veloitettavaksi Debit / Credit -kortilta.
mutta kun siellä paypalin OHJESIVUN alalaidassa lukee: "Paypal ei hyväksy internetpankkisiirtoja, maksuautomaattimaksuja tai käteismaksuja. Maksu täytyy suorittaa pankissa, pankkisiirtolomakkeella."
Menee aika vahvasti ristiin niiden paypalin sivujen ohjeiden kanssa, josta syystä tässä nyt ihmettelen, että mitä kummaa. Korttiani en halua käyttää.
ap
ja ton alla on print -nappi, sitten go to my account -linkki ja sen alla on sitten sinireunaisessa laatikossa toi kirjoittamani teksti. Laatikossa on vielä sininen rahasäkki, jossa dollarin merkki.
Sulla ei ole??
ap
Beneficiary Name
BofA re: Paypal Pte Ltd
Bank
Skandinaviska Enskilda Banken (SEB), Helsinki
Tilinumeron rakenne
33010000005099
Your Transfer IDWhat's this?
B10B0Y0RT16HGPN
näin : ekaksi my account--->top up account--->
Your Transfer ID = tilinumero jonka tarvit myöhemmin ja ne muut teidot jätä se sivu auki
ja mene nettipankkiin sitten -->
uusi maksu-->
laitat viestiin sen Your Transfer ID numeron
saajan nimi BofA re: Paypal Pte Ltd--->
Tilinumeron rakenne=saajan tilinumero ja oot valmis oota noin 2-3 päivää ja rahat on siellä paypalissa...
Mikset siirrä sitä rahaa sinne kortillas?
minä olen syöttänyt sinne kortin numeron (olen avannut ihan tätä varten oman tilin) ja jos ostan jotain lähinnä ostelin ebaysta maksoin paypalilla ja summa lähti suoraan mun tililtä.
Auttoiko yhtään?