Siis millä ihmeellä noi verovirastossa arvioi nuo vuositulot??
Ens vuodelle mulle on kaavailtu vuosituloksi kymmpitonni enemmän kuin mitä oon tänä vuonna tienannut, eikä mun työni ole muuttumassa mihinkään! Millä perusteella ne noi arviot heittää? Arpakuutiolla?
Kommentit (7)
Itse nostin viime vuonna parilla prosentilla, mutta nyt tilasin uuden kortin. Isompi palkankorotus tuli jo yli vuosi sitten
Vaihdoin työtä hiukan yli 2 v sitten,ja palkka kohosi huomattavasti, eikä tieto vielä näy...
tuloista, mitä tienasin 2010. Olen ollut opiskelija ja äitiyslomalla jne, joten viime vuosi oli eka oikea kokonainen vuosi, jolloin edes tienasin palkkaa.
ap
tarvita ensi vuoden verokorttia, kun tämänvuotisen toimitat ensin. Ja siihen on tiedot kaivettu jostain vuoden 2008 vahvistetusta verotuksesta ja rätkäisty satunnaisgeneraattorin määrittämä korotus päälle.
Ens vuodelle mulle on kaavailtu vuosituloksi kymmpitonni enemmän kuin mitä oon tänä vuonna tienannut, eikä mun työni ole muuttumassa mihinkään! Millä perusteella ne noi arviot heittää? Arpakuutiolla?
...
http://www.vero.fi/?article=3600&domain=VERO_MAIN&path=5,40,90&language…
yltävät tänä vuonna alle puoleen tuosta mitä verokortissa väitetään, ja kyllä ne tietää siellä että olen äitiyslomalla, kun tilasin sitä varten oman verokortin viimevuonna. Mies taas joutuu joka vuosi tilaamaan uuden kortin, kun verotoimisto arvioi tulot aina liian alhaisiksi, miksi miehellä tippuisivat tulot joka vuosi???