Pidättekö blogia?
Missä ja miten? Haluaisin alkaa pitämään blogia nimettömänä tai nimimerkillä... kokisin siitä hyötyä elämän tilanteeseeni...
Miten blogeja kommentoidaan?
Kommentit (14)
bloggeri on? en löydä kun blogaajat.fi
ap
vielä kysyä niin tuleeko mun s-postiosoite tossa näkyviin...?
ap
miten noita bloggerin juttuja pääsee lukeen? Pitääkö lukijalla olla tiedossa osoite vai näkyykö se automaattisesti kävijöille?
ap
juuri sellaiset salaukset joita haluat. Vaikea opettaa ihan alusta saakka tietämätöntä. Itsekin olen oppinut vain kokeilemalla, et sitä solmulle saa kun testailet vain.
löysin valikon jossa oli estetty se postiosoitteen näkyminen ihan automaattisesti, mutta en tajua mistä pääsen lukemaan ihmisten blogeja?
Omalle blogille annoin osoitteen jota voin ilmeisesti jakaa tutuille, mutta miten se näkyy tuntemattomille? missä on sellainen sivu että näen muita bloggaajia?
Kiitos jos autat
ap
En kysy otsikossa pahalla, nuo sinun kysymykset nyt vain on niin perustasolla.
Blogi on kuin mikä tahansa nettisivu. Miten olet löytänyt vaikkapa tänne keskustelufoorumille?
Löytääksesi blogillesi muita kuin kavereitasi lukijoiksi, voit listata sen Blogilistalle (www.blogilista.fi). Laita hyvät avainsanat niin se löydetään.
Sitten vain kirjoitat hyvin niin saat lukijoita jotka kommentoivat ja tulevat takaisin aina uudelleen.
Blogilistalta löydät myös paljon suomalaisia muiden pitämiä blogeja luettavaksesi.
Mukavia bloggailuhetkiä!
Terv. 11
vähän tuntuu että en ole käyttänyt nettiä :D
Mutta siis tuo komenttisi selvensi asiaa huomattavasti... kävin aluksi tuolla blogaaja.fi:ssä ja se oli tyyliltään erilainen eli ne tekstit näkyi siinä etusivulla joten vähän hämäännyin tästä...
kiitos selvennyksestä
ap
On muitakin blogipalveluja kuin Blogger. Esim. kotimainen vuodatus.net ja wordpress.org.
Blogger taitaa suomalaisten bloggarien keskuudessa olla suosituin.
aihepiirisi blogeja, voit katsoa toisten bloggaajien sivuilla palkissa olevasta blogilistasta, mitä muut seuraavat. Minä en ole ikinä katsonut blogeja blogilistoista, vaan löydän uudet blogin toisten blogilistoista ja käyn lukemassa niitä sieltä. Lisäksi tietysti omassa blogissa suosikit.
blogilista tosiaan on hyvä, sieltä löydät haluamasi aihepiirin blogeja kasapäin.
Blogeihin pystyy kommentoimaan kuhunkin tekstiin eli postaukseen.