Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On kyllä erityisen sekaisennäköinen koti. Huh.

Vierailija
10.01.2011 |

Avohyllyt kun on jostakin 50-luvulta ja tavarat roikkuu miten sattuu :O

http://www.etuovi.com/kohde/246243

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillakin on niin erilainen maku kuin itsellä. tavaraa on ihan tolkuttomasti esillä. Kun on avohyllyt niin näyttää kieltämättä vähän sekaiselta.

Sellasta pientä kukkaan ja posliinikoristetta. (tulee anoppila mieleen:)

Mulla ei ihna eka tule mieleen ostaa kämppää josta ei saa edes heti selvää jos on täynnä kamaa.

ap

maun mukainen, mutta ei se kyllä ole mitenkään sekaisinkaan.

Musta on hassua, että kämpän nykyinen sisustus voisi vaikuttaa jollakulla ostopäätökseen.

Vierailija
22/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti se on anoppila, jossa on nin kovin tyylitöntä ja mautonta, huoh.

joillakin on niin erilainen maku kuin itsellä. tavaraa on ihan tolkuttomasti esillä. Kun on avohyllyt niin näyttää kieltämättä vähän sekaiselta.

Sellasta pientä kukkaan ja posliinikoristetta. (tulee anoppila mieleen:)

Mulla ei ihna eka tule mieleen ostaa kämppää josta ei saa edes heti selvää jos on täynnä kamaa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla lähtisi järki jos joutuisin elämään tuon näköisessä kämpässä.

kämpässä, siis tavaramäärän puolesta =D Onneksi me itse pidämme, sillä itseämme vartenhan me sisustamme (tai emme sisusta) emmekä muita =)

Vierailija
24/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tää asunto näyttäs paljon paremmalta ja houkuttas enemmän ostamaan jos toi kaikki krääsä olis siirretty vaik johonki laatikoihin ja pois näkyvistä..

Meneehän stailatut asunnot paljon nopeempaa kaupaksi kuin tollaset ihme sisustukselliset .. ittellä ainaki merkkaa paljo, jos näkee sen "modernimpana" voi kuvitella ittensä sinne..

Vierailija
25/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voivat olla potentiaalisia ostajia. He vain eivät osta tuota asuntoa. Tämä on etu niille, jotka pystyvät suodattamaan kamapaljouden pois ja tietenkin haitta sille, joka asuntoa myy.

Myyjän etu on ilman muuta se, että asunto esitellään mahdollisimman edustavana.

Vierailija
26/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tää asunto näyttäs paljon paremmalta ja houkuttas enemmän ostamaan jos toi kaikki krääsä olis siirretty vaik johonki laatikoihin ja pois näkyvistä..

Meneehän stailatut asunnot paljon nopeempaa kaupaksi kuin tollaset ihme sisustukselliset .. ittellä ainaki merkkaa paljo, jos näkee sen "modernimpana" voi kuvitella ittensä sinne..

stailattua asuntoa, siis semmoista, johon on mahdollisimman halvalla tehty "pientä pintaremonttia". Älytöntä tuhlausta, kun todennäköisesti se ei vastaa kuitenkaan omaa makua. Mieluummiin vähän paskemman näköinen niin saa reilusti rellestää.

Mutta mulla onkin hyvä mielikuvitus, pystyn näkemään, miltä joku kämppä näyttää sitten, kun oon päässyt laittamaan sen mieleisekseni. Mua ei asunnonostossa koriste-esineet haittaa!

Olis tämäkin talo jäänyt ostamatta, jos olis karmeat pintamateriaalit häirinneet. Edellisellä omistajalla ei ollut makua niin minkäänlaista.

Vierailija
27/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi suurin osa ihmisistä pystyy näkemään asunnon ja sen mahdollisuudet välittämättä muiden ihmisten sisustuksesta, joka on aina niin henkilökohtaista, ettei se kuulu kenelläkään muulle.

Vierailija
28/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
29/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en sitä ostomielessä kommentoinutkaan, meidän edellinen kämppä oli ostettaessa ihan kammottava viritys, joten jos olen ostamassa niin katson kyllä pintaa syvemmälle. Ihan vaan oman asumisen kannalta kommentoin kun esteetikkona itselle on tärkeää että koti on omaan silmään kaunis ja siisti. Ei minua taas toisaalta haittaa muiden kotien sekaisuus, kukin asuu tavallaan.

-se järkensä menettävä-

Ei kait ne ole myömässä kalustettuna, kyllähän tuota kivan saisi omalla tyylillä.

Vierailija
30/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko niinkään sekaista, lähinnä mua häiritsee esim. olohuoneen taulut, joita on liikaa ja jotka ovat sekavan ja levottoman oloisia ja oudosti laitettu. Avohyllyt sinänsä voi olla avaran näköisiä, jos niissä on kohtuudella tavaraa ja joku jaksaa pyyhkiä pölyt. Noi mäntypuiset? ovet on kamalia.

Mutta jokainen tyylillään, tuosta saisi kauniin asunnon.

Vierailija
31/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt saan onneksi oven taakse piiloon täydet hyllyt.

Vierailija
32/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin on uskomatonta, että jotkut oikeasti tekevät ostopäätöksiä sisustuksen mukaan. Edellinen asukas vie kumminkin tavarat mukanaan....

Mutta moni ostaja ei oikeasti osaa lukea isännöitsijäntodistusta ja taloyhtiön tilinpäätöstä, joten ostopäätös tehdään pyyhkeiden tai wc-paperirulla telineen mukaan.

Vierailija
33/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ap ole kommentoinut ostajana, vaan ihan vaan yleisesti arvosteli toisen asuntoa. Jos ap olisi ostamassa kämppää, niin ei varmaankaan arvostelisi posliiniesineitä ja ruusupaperia. Te kummallisesti takerruitte tuohon pohjapiirrokseen ja siihen, miten pitää nähdä ostajana oikeat asiat. Mä taas käsitin, että ap arvosteli juuri nimenomaan tuota sisustusta, ihan huvin vuoksi, ilman ostoaikeita.

Vierailija
34/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieraiden ihmisten kotia yleisellä palstalla, joka on ilkeää ja paskamaista. Me muut arvostelemme asuntoa sen mukaan että se on myynnissä eli tarkoituksenmukaisesti. Eli pohjaa ja kuntoa yms asunnon oston kannalta oleellista.

Eihän tässä ap ole kommentoinut ostajana, vaan ihan vaan yleisesti arvosteli toisen asuntoa. Jos ap olisi ostamassa kämppää, niin ei varmaankaan arvostelisi posliiniesineitä ja ruusupaperia. Te kummallisesti takerruitte tuohon pohjapiirrokseen ja siihen, miten pitää nähdä ostajana oikeat asiat. Mä taas käsitin, että ap arvosteli juuri nimenomaan tuota sisustusta, ihan huvin vuoksi, ilman ostoaikeita.

Vierailija
35/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sisustus sen mukaista. Avohyllyt luo kyllä sekaisen vaikutelman.

Kyllä tosta rempalla (keittiö) sais ihan kivan kodin.

Eipä tuota kannattaisi lähteä stailaamaan edes myyntiä varten, joutuis tekemään itse rempan, ja mihkä tavarat laittaisi muka piiloon?

Todellinen ostaja näkee tavaroiden taakse.

Ei tuota minusta oltu sisustettu laisinkaan, siinä vaan eletään ja asutaan ja säilytetään tavaroita.

Vierailija
36/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiana pysyy, että stailaus kuvissa on huono.

Katsoin kuvat läpi nopeasti saadakseni käsityksen huoneiston sekaisuudesta (mikä oli ap:n aihe) ja stailaushuomio tuli siinä oheishavaintona.

En tarkastellut asuntoa lainkaan muussa mielessä. Siltikin, jos itse olisin myymässä asuntoani ja haluaisin sen nopeasti kaupaksi hyvällä hinnalla, en päästäisi markkinoille tuollaista kuvakavalkadia koska se ei olisi etujeni mukaista.

Itse olen asuntosijoittaja, ja keskityn ostamaan nimenomaan hyvällä sijainnilla olevia hyväpohjaisia mutta remonttikuntoisia pienasuntoja joissa isot remontit ovat tehtyinä tai tulossa vasta aikojen kuluttua.

Vierailija
37/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ja kaikki krääsä näkyvillä. On sitten joka tasollekin pitänyt ladata kaikki kodin koriste-esineet mariskoolista lähtien. Ihana olisi niitä nostella ja siirrellä pölyjä pyyhkiessä.

Tekisi oikein mieli mennä heittämään kämpästä turhat kamat ulos, uusia kaapistoja ja vähän stailata!

Vierailija
38/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutenkin hankalat, kaikki astiat kerää itteensä pölyä ja rasvaroiskeita lieden lähellä

Vierailija
39/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tykkäsiin asua tuolla! Meillä vähän saman laista :)

Vierailija
40/53 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että asukkaat ovat kivoja ja rentoja ihmisiä. Mutta ketjun aloitus oli minusta ilkeä. Koti on ihan siistin näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan