Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä matkatoimiston kanta-asiakas sinä olet ja miksi?

Vierailija
10.01.2011 |

Finnmatkat - se on vaan niin helppo ja tuttu!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnat ovat ok:t ja hyvin on toiminut. Ja siltä ainoalta matkalta mikä ei toiminut niin hyvin, niin saatiin puolet rahoista takaisin ja itse toimitusjohtaja oli yhteydessä.

Vierailija
2/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä taas jonkun matkatston edustaja (Finnmatkojen?) edustaja tekee sosiaalisessa mediassa pikkututkimusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten omatoimimatkailu, lennot ja hotellit saa kätevästi varattua netistä ja mikä parasta, paljon halvemmalla kuin matkatoimistojen kautta.

Vierailija
4/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkatoimistoja yhtään mihinkään????? Jotkut juntit varmaan.

Vierailija
5/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomailla helposti, ilman sen kummempia netin kaiveluja. Ilmeisesti hankala ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia?

Vierailija
6/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaiten omatoimimatkailu, lennot ja hotellit saa kätevästi varattua netistä ja mikä parasta, paljon halvemmalla kuin matkatoimistojen kautta.

Vierailija
7/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lomailla helposti, ilman sen kummempia netin kaiveluja. Ilmeisesti hankala ymmärtää, että ihmiset ovat erilaisia?

matkatoimistoa - lisäksi siitä kaivellusta joutuu vielä maksamaan "toimistokuluja" matkatoimistolle.

Vierailija
8/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epävarmat tyypit, jotka ei ole paljon matkustaneet.

Vierailija
9/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hinnat on olleet halvemmat kuin itse varatessa. Nytkin olen lähdössä viikossa lapsen kanssa Hurghadaan 4 tähden hotelliin all inclusivellä ja hintaa tuli meiltä kahdelta 946 euroa. Ei sillä saa edes lentoja jos itse yrittää buukkailla.

Tietenkin jos haluaa jonnekin muualle kuin turistirysiin, mennään omatoimisesti, mutta ei vaan koskaan olla siten onnistuttu saamaan merkittävästi halvempaa matkaa kasaan.

Vierailija
10/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli paljon halvemmaksi sitä kautta kuin itse varaamalla kaikki erikseen.

Vierailija
11/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään lähteä ilman toista aikuista omatoimimatkalle.

Lasten kanssa on yksinäisen aikuisen huomattavasti turvallisempaa matkustaa.

Vierailija
12/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkatoimistoa - lisäksi siitä kaivellusta joutuu vielä maksamaan "toimistokuluja" matkatoimistolle.

on paras hinta-laatusuhde ja saa kaikki palvelut samasta paikasta, niin eipä tuo paljoa aikaa vienyt.

Vierailija
13/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahden lapsen kanssa vain yksi aikuinen.

Ei tulisi mieleenikään lähteä ilman toista aikuista omatoimimatkalle.

Lasten kanssa on yksinäisen aikuisen huomattavasti turvallisempaa matkustaa.

Vierailija
14/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: tavallinen 3 lapsen kotiäiti (enkä ole edes alalla)

Vierailija
15/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmekä ole juntteja, vaan omatoimimatkailijoita. Pieni turkulainen Citytours pystyy aina vähintään samaan hintaan kuin mitä itse löydämme netistä, ja sen päälle he antavat parhaat vinkit. He tietävät esimerkiksi, milloin lentoyhtiö todennäköisesti laskee tai nostaa hintoja, joten pystymme ajoittamaan matkaostokset oikein. Netti + Citytours on pistämätön yhdistelmä!

Vierailija
16/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja epävarmat tyypit, jotka ei ole paljon matkustaneet.

oppisit sietämään erilaisuutta hiukan paremmin

Vierailija
17/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta esim. Kreikan saaristoon matkustaminen on varsin hintavaa omatoimisesti.

Vierailija
18/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitäiskö sit sanoa että olen kaikkien suurten matkatoimistojen kantis :)? Mä valitsen matkatoimiston sen perusteella millä on kohdepaikassa paras hotelli, ja myös se vaikuttaa, onko suorat lennot. Se on juuri yksi pääsyy miksi käytän matkatoimistoja, haluan suorat lennot enkä kierrellä miljoonan välilaskukentän kautta. Ja olen siitä helppoudesta valmis maksamaan enemmän. En ole mummo enkä vähän matkusteleva, olen 37v ja matkustelen ulkomailla keskimäärin 5krt/v.

Vierailija
19/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista "yleisimmin" käytetyistä (jos ei kaikista) millä saa alennusta siitä että matkustaa yksin lapsen kanssa! Eli että on vain yksi maksava aikuinen ja sitten lapsi/a, silti hyvät alet, suosittelen. :-)

Vierailija
20/25 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellit ovat aina luotettavasti parhailla paikoilla. Ja meidän perheelle löytyy edullisemmat matkat sieltä! (2+4)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä