Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

THAIMAAssa käyneet! Millaiset lentokenttä-

Vierailija
10.01.2011 |

proseduurit siellä oli? Eli oliko jotenkin "tiukkaa"... pitikö rastia jotain papereita että "vain omia matkatavaroita" tai oliko huumekoirat tai muuta tiukkaa tai epäilyttävää meininkiä?

Ja miten tarkkoja ne on passeista? Jos o jotkut 2-3 v. vanhat kuvat vauva/lähesvauva-ajoilta, ja nyt jo leikki-iässä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmassa 'pahimmat lentokentat' eli on erittain haasteellinen laskeutua ja nousta.

Vierailija
2/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohjelmassa 'pahimmat lentokentat' eli on erittain haasteellinen laskeutua ja nousta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on lapsia tai raskaana niin ystävälliset työntekijät tulivat ohjaamaan niin pääsi kaikkein jonojen ohi jne. Paras kenttä missä minä olen ollut ja olen ollut ainakin 40 kentällä. Kenttä ei ole ollut auki kuin ehkä vuoden pari, on avara ja tilava jne. Ainoa mitä kaipasin siellä oli penkkejä, sillä niitä oli muistaakseni liian vähän.

Vierailija
4/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa seistä sellaisen webkameran edessä ( eikä saa hymyillä). Singaporesta tultaessa piti täyttää maahantulokaavake. Taksia sai odotella kun ensin oli sille hierottu sopiva hinta...

Vierailija
5/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko jotkut huumekoirat nuuskimassa tms.

Rakastan lentämistä mutta kammoan kieroutunutta viranomaisbyrokratiaa, etenkin Thaimaan poliisista lukenut miten korruptoitunut.

ap

Vierailija
6/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten sinä nyt tuollaisesta olet huolissasi?

Kenttä oli pieni ja rähjänen. Jonottaa saa, siihen kannattaa varautua

Vierailija
7/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Bangkokin uusi kenttä ja siellä ei ole jonoja käytännössä missään, toimii kuin junan vessa.

Sanoisin, että yksi maailman hienoimmista lentokentisä ja palvelultaan varmasti yksi parhaista:

http://www.google.fi/images?hl=fi&q=bangkok%20airport&um=1&ie=UTF-8&sou…

Ei sinne huumeita kannata viedä, siellä taitaa saada huumeista kuolemantuomion, joten pössyttele kotona ensin.

Vierailija
8/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä jos joku jotain epämääräistä vaikka sujauttaa mun matkatavaroihin?

ap

Vierailija
9/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa Krabilla, 2 kertaa Bangkokissa ja kerran Phuketissa. Mitään ongelmia ei ole ollut, saapumiset ja lähtemiset ovat sujuneet ihan mallikkaasti ja sujuvasti.

Paljon hankalampaa ollut esim Istanbulissa, Intiassa, Kiinassa, Lontoossa jne jne.

Vierailija
10/10 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, pitkikö mitään lappusia täytellä, mutta mieleen ei ole jäänyt. Vaikeina olen kokenut mm. USA:n kyselyine ja kyttäyksineen ja Intiassakin oli hidasta. Thaimaa lienee ollut samaa sarjaa kuin vaikka Turkissa käyminen.

Thaimaan kentältä on hyvä muisto: jonotimme pitkässä lähtöselvitysjonossa ja jono veti aika hitaasti. Sivusta tuli virkailija viittoilemaan meille ja me ensin pelästyttiin ihan. Avasivat oman sivussa toisen tiskin vain meitä varten ja sitten sulkivat sen. Syy oli se, että meillä oli 1-vuotias mukana, kun muut jonossa oli aikuisia tai isoja lapsia maksimissaan mukana.:) Siellä kyllä lapsiperheitä passataan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi