Muita, joiden mielestä farkut ovat epämuodikkaat ja totaallisen "out"?
Rupesin tänään ajattelemaan, kun näin erään tuttavani teinin koulussa farkut + huppari combolla..
yh...
Kommentit (17)
Ai kauheeta. Enpä ollut edes ajatellut. Nyt menen ja uusin koko perheen vaatekaapin ja heitän välittömästi kaikki farkut roskikseen. Kyllä prässihousut pitää hankkia koko perheelle. Ja hameita, vaikka on niin kylmä, että pitkät kalsaritakaan ei auta. Taaperoista alkaen on nyt muutettava kaikki. Hupparitkin sullon jätesäkkiin ja roskikseen heti. Teineille hameita ja suoria pitkiksiä. Isälle puku ja mulle mekkoja. Käykö?
Mutta huppari ei ole kouluasu, ei ainakaan tytölle. Todella epäasiallinen ja ryhditön vaatekappale
mutta olen iät ja ajat pukeutunut klassisesti, enkä ole farkkuja käyttänyt varmaan vuosikymmeneen :)
terv. neiti 31v
Joo, kieltämättä mullakin on tullut niin paljon lisää läskiä ettei tahdo farkut mahtua jalkaan. Sitä kai aloittaja tarkoitti?
Mutta huppari ei ole kouluasu, ei ainakaan tytölle. Todella epäasiallinen ja ryhditön vaatekappale
No onhan se huppari aika järkky jollain yli 18-vuotiaalla, mutta minusta ihan hyvä teinille :D
Kyllä tyttöjen tulee heti oppia, että heille eivät kuulu mukavat tai lämpimät vaatteet vaan on laitettava esim. niukkaa trikoota, joka mielellään kutsuvasti paljastaa vatsaa ja selkää. Tosissaan, jos yhtään tulevaisuuttaan ajattelee niin laittaa vaikka jonkun sifonkia olevan kaistaleen, josta voi ihan yhdellä silmäyksellä todeta, että onko tytöstä yhtään mihinkään.....
itsessään eivät ole koskaan out, farkkumallit ja värit kyllä vaihtelevat muodin mukaan.
mutta en siis teineillä. Farkut ovat upeat solakalla teinillä. Sen sijaan 30-40 -vuotiaat rupsahtaneet av-mammat lököttävissä farkuissa ovat säälittävän out, samoin keski-ikäiset miehet.
farkut ja hupparin (joka on oikein extra-teinix, koska se on bändipaita). Hähhää!
T: Morre, kohta 30v.
farkut ja hupparin (joka on oikein extra-teinix, koska se on bändipaita). Hähhää!
T: Morre, kohta 30v.
ja minä nitkutan ne lantiofarkut jalkaani, jotka yhä näyttävät hyviltä....jaa, ja niitten seuraksi taidan heittää apiksen paidan kans..... T: Minä, kohta 37v. :D
Volbeat- paidassani koulunpenkille :) t. 39v.
mutta en siis teineillä. Farkut ovat upeat solakalla teinillä. Sen sijaan 30-40 -vuotiaat rupsahtaneet av-mammat lököttävissä farkuissa ovat säälittävän out, samoin keski-ikäiset miehet.
Eli teinit on in ja nuoret aikuiset ovat out. Kyllä nyt monen 30-40 vuotiaan itsetunto särkyy.
Sleep all day
Party all night
Never grow old
;)
lähdenkin heti vaihtamaan farkut ja hupparin, lempiasuni! Toki olen itse ryhdikäs, joten voin käyttää näitä järkyn ryhdittömiä vaatekappaleita. Normaalisti teen kotihommia kauluspaidassa ja minihameessa, korkokengät jalassa ja joku trendikäs peruukki päässä.
N 37.
Mulla alkaa kohta palaveri ja mulla on IIIIKk farkut?!
Ihana muotianalyysi;D