Onko ennustajaa paikalla?
Kommentit (34)
Kirjotettiin sit viestit yhtä aikaa.
Kakkonen näkee naisen jossakin suuressa yrityksessä assistenttina. Ajankohdasta ei kyllä mitään viitettä. Mutta muista että kakkonen ei ainakaan tiedä olevansa näkijä, jokus vain " tuntee" jotain näkyjä.
Onko teidän projekti iso sininen puutalo ?
Kakkonen näkee sut valkoisessa työtakissa, mutta tuntee viitteitä opiskelusta myös.
Pelottaako noi näyt tai mitä olet niistä mieltä? Onko suvussasi vastaavaa? Milloin huomasit näkeväsi tai tuntevasi jotain?
Vierailija:
Kakkonen näkee sut valkoisessa työtakissa, mutta tuntee viitteitä opiskelusta myös.
Kakkosta pelottaa nää tuntemukset. En ole kuullut että suvussa olisi vastaavaa. Viime aikoina näyt on vain alkaneet voimistua. En osaa selittää tarkemmin. On niin uusi juttu mulle enkä ole ottanut asiasta enempää selvää.
entä selvitäänkö me ikinä meidän rahahuolista?
Nyt mua hämää, tunsin että sä saat mielenrauhan tai olisit onnellinen, kun teet niinkuin olet aikonut tehdä. Mutta mun ensimmäinen tuntemus oli että se liittyi sun etääntymiseen miehestäsi. Siksi varmistelin liittyikö asia ihmissuhteisiin.
muuttamassa ainoastaan lapsen kanssa nyt, mies ehkä tulee perässä. tuleeko, ja koska? ja onko se meille hyväksi jos tulee? t 19
Tuntuu että saat työpaikan ja rahahuoletkin alkaa selvitä.
en edes ap:lle enää kun ei ollut vikkelä...sorry,on mentävä!
ennustaja