Mitä jos on erityisäitiyspäivärahalla ja saakin keskenmenon?
Onko mentävä heti töihin?
(jos ei jää sairaslomalle)
Vai saako olla kelan rahoilla kun ne on kerran myönnetty?
Kommentit (13)
jos kyseessä on ERITYISäitiyspäiväraha, jolle jäädään heti kun tikussa on 2 viivaa?
t. ap
just.
Ja toinen juttu on, että millaisen todistuksen tarvitsen raskaudesta?
Muutahan siitä ei ole kuin se testi.
En voi edes tietää, että onko siellä mitään elinkelpoista.
Viikon päästä pitäisi joko mennä töihin tai jäädä pois...
t. ap
teet, jos ei töiden uudelleenjärjestelyllä ole mahdollista järjestää sinua muihin tehtäviin?
Ymmärrän kyllä, että kaikki sytostaattien ynnä muiden solumyrkkyjen kanssa pelaavat jättävät työnsä saman tien siihen, mutta luulis muutakin työtä olevan mitä pystyisit tekemään.
Aika pitkäksi kävis kyllä aika olla kotona plussasta asti. hui sentään.
Nykyiseen työhöni liittyy radioaktiivisia aineita.
t. ap
Jostain netistä pitäisi löytyä ne numerot. Olen yllätyksekseni päässyt sinne aina nopeasti läpi ja saanut asiantuntevaa palvelua. Jossain kelan tiskillähän ne ei välttämättä kaikki virkailijat tiedä näitä kaikkia yksityiskohtia.
teet, jos ei töiden uudelleenjärjestelyllä ole mahdollista järjestää sinua muihin tehtäviin?
Ymmärrän kyllä, että kaikki sytostaattien ynnä muiden solumyrkkyjen kanssa pelaavat jättävät työnsä saman tien siihen, mutta luulis muutakin työtä olevan mitä pystyisit tekemään.
Itse olin sairaslomalla rv6:sta asti, ja vieläpä kolme kertaa! Tuloksena kotona pitkästymisestä on ollut joka kerta terve ja lähes täysiaikainen lapsi. Kukapa ei tekisi moista oman lapsen vuoksi?
Minä en siis ollut erityisäitiysrahalla vaan ihan sairaslomalla, halusin vain kommentoida tuota koko raskauden jatkuvaa kotona oloa.
Itse olin sairaslomalla rv6:sta asti, ja vieläpä kolme kertaa! Tuloksena kotona pitkästymisestä on ollut joka kerta terve ja lähes täysiaikainen lapsi. Kukapa ei tekisi moista oman lapsen vuoksi?
Minä en siis ollut erityisäitiysrahalla vaan ihan sairaslomalla, halusin vain kommentoida tuota koko raskauden jatkuvaa kotona oloa.
Ja minä olen ollut työtön koko raskauden ajan. On ollut tosi kätevää kaikkien pahoinvointien, väsymysten, vatsakipujen, unettomuuksien ja närästysten kanssa. Ei olisi työnteosta tullut mitään kuin ehkä puolet ajasta. Eikä ole ollut liian tylsää. :)
teet, jos ei töiden uudelleenjärjestelyllä ole mahdollista järjestää sinua muihin tehtäviin? Ymmärrän kyllä, että kaikki sytostaattien ynnä muiden solumyrkkyjen kanssa pelaavat jättävät työnsä saman tien siihen, mutta luulis muutakin työtä olevan mitä pystyisit tekemään. Aika pitkäksi kävis kyllä aika olla kotona plussasta asti. hui sentään.
Itse olin sairaslomalla rv6:sta asti, ja vieläpä kolme kertaa! Tuloksena kotona pitkästymisestä on ollut joka kerta terve ja lähes täysiaikainen lapsi. Kukapa ei tekisi moista oman lapsen vuoksi? Minä en siis ollut erityisäitiysrahalla vaan ihan sairaslomalla, halusin vain kommentoida tuota koko raskauden jatkuvaa kotona oloa.
minulla 6 keskenmenoa ja sanottu etten pääse sairaslomalle heti.
teet, jos ei töiden uudelleenjärjestelyllä ole mahdollista järjestää sinua muihin tehtäviin? Ymmärrän kyllä, että kaikki sytostaattien ynnä muiden solumyrkkyjen kanssa pelaavat jättävät työnsä saman tien siihen, mutta luulis muutakin työtä olevan mitä pystyisit tekemään. Aika pitkäksi kävis kyllä aika olla kotona plussasta asti. hui sentään.
Itse olin sairaslomalla rv6:sta asti, ja vieläpä kolme kertaa! Tuloksena kotona pitkästymisestä on ollut joka kerta terve ja lähes täysiaikainen lapsi. Kukapa ei tekisi moista oman lapsen vuoksi? Minä en siis ollut erityisäitiysrahalla vaan ihan sairaslomalla, halusin vain kommentoida tuota koko raskauden jatkuvaa kotona oloa.
minulla 6 keskenmenoa ja sanottu etten pääse sairaslomalle heti.
Minulla kaikki keskenmenot ovat olleet ns. turvallsiilla viikoilla (yli rv12) ja tuo aikainen sairasloma on ollut varotoimenpide jota lääkärit ovat ehdottaneet.
ymärtänyt, että kun raskaus on kestänyt sen 154 päivää, niin jos sen jälkeen tulee vielä kohtukuolema tms. niin saa pitää normaalin äitiysloman sen 3 kk. sitten töihin. Vanhempainvapaata ei siis tule tässä tapauksessa.