Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spermanluovuttajaa kaivataan.

Vierailija
09.01.2011 |

Olisiko sinun miehesi jolla hyvä terveystilanne valmis spermanluovuttajaksi? Haluan siis raskautua eikä miehellä tulisi olemaan mitään velvoitteita lasta kohtaan. Homma hoidettaisiin ns, pursotinmenetelmällä siis akti ei tule kyseeseen.

Nyt on kiire sillä jos laki menee läpi että äidin on pakko kertoa lapsen mahd, isä en voi tulla raskaaksi.

Olen 31 vuotias, kohtuullisen hyvätuloinen, yhden lapsen äiti, hetero, sinkku ja omaan hyvän tukiverkoston.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksei kukaan mamma halua antaa miehensä luovuttaa spermaa, onko se itseltä jotenkin pois? Moni äitihän täällä käy ihan puhtaasti vieraissa panemassa, joten tämä on aika paljon siistimpi tapa. Rohkeasti vaan kysymään mieheltä haluaako luvouttaa spermaa hyvään tarkoitukseen!

Vierailija
22/27 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksei kukaan mamma halua antaa miehensä luovuttaa spermaa, onko se itseltä jotenkin pois? Moni äitihän täällä käy ihan puhtaasti vieraissa panemassa, joten tämä on aika paljon siistimpi tapa. Rohkeasti vaan kysymään mieheltä haluaako luvouttaa spermaa hyvään tarkoitukseen!

Tai ainakin omalta perheeltä. Kun tämä uusi äiti sitten päättääkin vaatia elareita tai lapsi perintöä, niin siinä ei itku naurata. Minä en luottaisi tuntemattoman sanaan, enkä edes useimpiin tuttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on hyväälaatuusta spermaa ja hän periyttää täydellisiä jälkeläisiä.

Täytyypä kysäistä

Ollaan mietitty jos myis spermaansa ulkomaille.

Pitkä, urheilullinen, älykäs eikä tunnettuja perinnöllisiä sairauksia.

Ulkonäkökin ok.

Vierailija
24/27 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden illan juttu.

Vierailija
25/27 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden illan juttu.

HIV? Hepatiitti? Kuppa?

Vierailija
26/27 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ai8ka paljonkin pois!

mä en ikinä suostuis siihen,että mies luovuttas spermaasa! tuleeko kellekkä mieleen,että sukurutsan riski on aika suuri,kun kasvaa lapsi isoksi ja ihastus vaikka mun lapseen!

Vierailija
27/27 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sähköpostiosoite niin annan tiedot. Tuolla summalla vaan varmistetaan se, että jos päätätkin hakea elareita tms niin meillä on mistä maksaa. Rahastoimme varat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan