Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Jos huomenna suojakeli, laitatteko kumisaappaat päiväkotiin?
09.01.2011 |
Saavatko tädit sätkyn, jos vien lapsen vuorellisissa kumppareissa hoitoon? Toinen vaihtoehto on kuomat, mutta ne kastuu jo aamupäivällä, iltapv pitäis kuitenkin olla toiset kengät. Meillä ei ole muita kenkiä kuin vielä yhdet matalavartiset talvikengät.
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
t. päiväkodin täti