Kahvittelusta
Mä en aina ymmärrä tuota hössötystä kun tulee ihmisiä kyläilemään... jos ei ole muutaku kahvia niin sit ei ole, en mä ainakaa lähe osteleen erikseen jotain... tai leipomaan tms.. ja kyl meillä mieski osaa kahvit keittää ja laittaa kuppia pöytään, onks se teil aina nainen joka passaa ja laittaa?
Kommentit (3)
Koska ei ite sitä syödä. Joskus harvoin löytyy jotain keksiä. Vieras saa aina kahvit/teet ja jutteluseuraa. Siitä pullapuolesta en mene koskaan takuuseen. Ja eipä ole tarvinnut koskaan kinata siitäkään kuka kahvit keittää. Joskus kaverit voivat olla niinkin tuttuja että keittävät ihan oma-aloitteisesti kahvit.
ja kattaa pöydän. Minä taas mielelläni leivon, jos vieraita on tulossa. Jos en leivo, niin vähintäänkin on raakapakasteena karjalanpiirakoita tms. jotka heitän uuniin. Aina meiltä jotain tarjottavaa vieraille löytyy!! Syksyisin ja loppukesästä heitän usein omppupiirakan uuniin, joskus talvellakin, kun lohkoja on valmiiksi pakastettuna. Piirakan leipoo ja paistaa alle tunnissa.
ja monesti menee niin, että jos vieraat on enemmän mun tuttuja, niin mies laittaa kahvit ja minä saan seurustella vieraiden kanssa rauhassa ja sitten taas toisin päin.