5v sanoi tänään minulle ihan hirveän jutun :(
"Kerään kaikki tämän talon lääkkeet ja syötän ne sulle yöllä kun nukut!" Mistä voi edes keksiä tuollaista. Ollaan ihan tavallinen perhe ja lapsi ei ole ikinä puhunut mitään tuollaisia. Suuttui, kun käskin olla metelöimättä.
Kommentit (7)
nähny jostain telkkarista ton tai kuullut toisten suusta.
Oma poikani on puhunut kamaluuksia ja aikuinen niistä järkyttyy. Lapsi keksii ja kokeilee ja sitten testaa aikuisen.
Menee kyllä ohi aikanaan, kun ei anna liikaa huomiota.
Kauhealta kuullostaa ja mä monesti ajattelin, että lapseni on sairas.
Toiset lapset ei iknä puhu noin.
Mulla siis kaksi poikaa, joista toinen puhunut kauheuksia.
Nyt poika on 6v. ja ei enään noita juttuja ole.
Toi viimeinen lause vähän ihmetyttää.
Suuttui, kun käskit olla metelöimättä.
Mä olisin kyllä tossa vaiheessa kysynyt, että mistä olet kuullut tollaisia juttuja. Ja etkö tiedä, että lääkkeitä ei saa ottaa muut kuin sellaiset joille lääkäri on sitä määrännyt. Jos joku ottaa väärää lääkettä, siitä voi sairastua vakavasti tai vaikka kuolla.
pään leikaamisesta moottorisahalla.
Oli ihan ohimenevää, ja ihan itse nekin sen keksivät.
Ei sun 5veekään tajua mitä tuo lääkkeittein syöttäminen voi pahimmillaan tarkoittaa.
lapsi sanoi tuon jutun. Toki keskusteltiin siitä, kerroin mitä se tarkoittaa ja lapsi pyysi anteeksi. Jäin vaan miettimään tuota, että mistähän on edes voinut kuulla tuollaisia juttuja. On muuten kyllä herkkä ja ihana lapsi. ap
Toi viimeinen lause vähän ihmetyttää.
Suuttui, kun käskit olla metelöimättä.
Mä olisin kyllä tossa vaiheessa kysynyt, että mistä olet kuullut tollaisia juttuja. Ja etkö tiedä, että lääkkeitä ei saa ottaa muut kuin sellaiset joille lääkäri on sitä määrännyt. Jos joku ottaa väärää lääkettä, siitä voi sairastua vakavasti tai vaikka kuolla.
Olisiko kuullut joltain kaveriltaan moisen uhkauksen?