Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ei voi olla näin hankalaa!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
09.01.2011 |

AINA PITÄÄ TAISTELLA NUKKUMAAN MENOSTA TUON LAPSEN KANSSA

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2,5 v. pojan äiti

Vierailija
2/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taistelen tuon kuopuksen kanssa joka asiasta joka päivä.

Pukemisesta, riisumisesta, syömisestä, nukkumisesta, pottailusta, lelujen keräämisestä, tavaroiden paiskomisesta, kiipeilystä, tuhoamisesta jne jne jne.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja taistelua toisensa perään... No, joo lelujen keräämisestä tosin, ei vielä voi vaatia omatoimisuuteen - ohjaamalla jne jne yhdessä tekemällä.

Mutta se nukkuminen, MIKSI!!! AAARGHH

AP

Vierailija
4/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin on onnistunut, ja silloin poika meneekin kiltisti nukkuman. Mutta yleensä nukahtaa päivällä, ja puolenkin tunnin päikkärit tekee sen, että poika nukahtaa aikaisintaan klo 23, vaikka aloitettaisiin iltatoimet kuinka ajoissa. Usein venyy puoleen yöhön. Ja aamulla sitten nukuttaisiin kyllä vaikka puoleenpäivään asti.

Lisäksi öisin herätään vähintään kerran karjumaan jotain aivan älytöntä, tyyliin "haluan pulkkamäkeen" klo 4 aamuyöllä.

Varmaan joku täydellinen av-mamma voisi nyt taas kertoa miten huono äiti olen, kun en saa lasta nukkumaan. Tervetuloa kokeilemaan. Rutiinit on kunnossa, ulkoillaan, syödään terveellisesti jne.

Muuten poika on melko kiltti, siisti, ajattelevainen, päivisin kaikin tavoin ihana. Mutta ne illat ja yöt...

t. 2

Vierailija
5/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niin tutulta kuulostaa...

Tuntuu että kaikien muiden lapsen ovat kuin enkeleitä, nukkuvat heti laitokselta läpeensä yöt, keräävät tavaransa itse, syövät hyvin, hyvä jos jo istuvat potaalakin jo tuolloin

ap

Vierailija
6/6 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niin tutulta kuulostaa...

Tuntuu että kaikien muiden lapsen ovat kuin enkeleitä, nukkuvat heti laitokselta läpeensä yöt, keräävät tavaransa itse, syövät hyvin, hyvä jos jo istuvat potaalakin jo tuolloin

ap

Lapseni on monissa asioissa taas paljon helpompi ja fiksumpi kuin useat muut lapset. Hän on esimerkiksi tosi fiksu ja empaattinen, ei melua tai sotke hirveästi. Ehkä joku tuollainen ulospäin täydellinen lapsi (syö hyvin, nukkuu hyvin), ei sitten taas ole näissä asioissa niin täydellinen?

t. 2