Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hiukan järkyttynyt..

Vierailija
09.01.2011 |

olin kaverini hän siis yh 3v äiti. kyyditsin häntä isompaan kauppaan että saa ostettua enemmän tavaa eikä tarvii sitten bussilla kantaa. hänellä oikein oli viikon ruoka lista valmiina VALMIS ruokia pojalleensa. siis ihan oikeasti ma lihaperunasoselaatikko ja niin edes päin nakkeja ja ranskalaisia osti ja itselleen jonkun lanapaketin ja salaattiainekset mistä teke itselleensä salaattia kun hiukan miettii painoaan. kysyinkin, että oliso viikolla helppo tehdä esim joku keitto mistä söisitte pari päivää. kuulemma menee niin paljon aikaa ettei jaksa kokkailla kun töistään pääsee. syö itse työpaikkaruokailussa yhden ruuan ja lapsi tarhassa yhden ruuan. kyllä järkytyin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi kuvitella syöväni eineksiä. Ja vielä vähemmän lapseni.

Vierailija
2/3 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voin jatkaa elämääni tämän kuultuani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syövät ainakin toisen aterian päivästä sellaisena, joka ei sisällä niin paljon eineksiä.

Tosin ihmettelen, että miten ihmisillä on VARAA syödä eineksiä? Varsinkin pieni- ja keskituloiset ostavat järkyttäviä määriä eineksiä, mutta miten heiltä voi löytyä siihen varaa?

Itse ostan ihan säästösyistä perunat ja jauhelihat erikseen, en valmiita laatikoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi