Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun soitin väärään numeroon -mokasinko lopullisesti?? :(

Vierailija
09.01.2011 |

Sain kovalla työllä uuden työpaikan jota lähdettiin nyt eilen hieman juhlistamaan. Kun olin tulossa baarista niin minun piti aamu 5:ltä soittaa kaverilleni - hänen työnumeroonsa jota en ollut tallentanut, että olen turvallisesti kotona. Kuitenkin vahingossa olen soittanut tällä pomolle joka ilmoitti työpaikasta. Hän ehti vastata sukunimellään ja sit suljin heti luurin ja menin paniikkiin! APUA :'(

Koko yön olen surrut ja itkenyt että miten minulle voi käydä näin!! Mikä selitys on että olen vahingossa yöllä soittanut ja laittanut luurin kiinni. Mies yrittää lohdutella että vahinkoja sattuu! Maanantaina pitäisi olla kirjoittamassa näitä työsoppareita yms ylinoloa!!!!!!! Totuus on että soitin aivan vahingossa väärin ja vieraan nimen kuultuani laitoin puhelimen kiinni kun se tuli niin ällikällä :/

Mitä teen???? :'( En varmaan saa sitä työtä nyt!!!!! Niin iloittu ja toivottu paikka vaihtui noloksi painajaiseksi!!!!!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka itse kyllä aina selvitän.. Ehkä jos muutat äkkiä numerosi salaiseksi? Ei se sun työpaikan saantiin vaikuta, mutta onhan tuo vähän noloa. :D

Vierailija
2/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on numerosi jo tallettanut ja nähnyt kuka soittaa.

Sun ainoa meriselitys on, että olet kuin et tietäisi koko jutusta mitään. Ja jos kysyy, olet kauhuissasi ja kerrot että "siskon lapset" oli kylässä ja pieni oli saanut luurin käsiinsä.

Tai voithan kysyä että ei kai puhelimestasi ole soitettu hänelle kun se oli päässyt vääriin käsiin (kaveri ottanut vahingossa tmv.).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ollut silloin aamusta autolla liikenteessä ja taskussa on pakko ollut painua tuo puhelu auki, et siis tiedä asiasta mitään. =O

Vierailija
4/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla soi puhelin aamuyöllä, et kerinnyt vastaamaan, kun heräsit kesken unien, mutta yritit soittaa takaisin, ja vahingossa otitkin numeron vastattujen puolelta, vaikka piti ottaa vastaamattomista ja tajusit heti virheen, kun hän vastasi.

Vierailija
5/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kerrot totuuden. Ei maailma tuohon kaadu.

Vierailija
6/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeesti niin paha olo!!! NIIN paha olo!!! Olen niin tunnollinen ja fiksu työntekijä ja jotenkin niin noloa... Itken ja oon itkenyt että miten kaikista ihmisistä mulle käy näin. Mulla on salainen numero, mutta varmaan on a) tallentanut sen b) ainakin tunnistanut sen, koska juuri pe ilmoitti paikasta.

Päässä lyö ihan tyhjää, jos en saakaan paikkaa tai jos se kysyy siitä, mitä sanon!!! Ajattelin et oon niinkuin en tietäis siitä mitään - näinhän miehet toimii. Mutta JOS kysyis niin sanoo että minulle yritettiin soittaa ja unissani soitin väärään kun en ollut tallentanut - antaa hieman oudon kuvan minusta millaisia kavereita tms jotka yöllä soitteleen!!! Haluaisin vajota maan alle :'(((( Voinko sanoa että perheestä olivat reissuun lähdössä ja yrittivät soittaa kyytiä ja soittivat vahingossa väärin?

KIITOS avustanne... Paha olla! Ap

Vierailija
7/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä alkanut sopertaa mitään henkeviä :D

Vierailija
8/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan sellaiselta jonka vuoksi työpaikkansa menettää.

Vierailija
9/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan että puhelin vahingossa soitti siihen numeroon,oli taskussa/laukussa tms

Vierailija
10/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni kyllä duuni sivusuun.

Ei vaan! Eihän tuo nyt oikeasti mikään iso moka ole, sattuuhan noita ja jokainen järkevä ihminen sen ymmärtää. Jos tuon takia jäisi työpaikka saamatta niin sitten se ei olisi ollut sen väärti. Minä sanoisin vain että tuli soitettua vahingossa väärään numeroon ja katkaisin kun huomasin minne tuli soitettua, toivottavasti en ehtinyt herättää?

Vierailija
11/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä nyt tuosta syystä työpaikkaa menetä, älä mene paniikkiin.

Mutta älä keksi mitään ihmeellisiä selityksiä. Ihmiset käyvät baareissa ja vahinkoja sattuu. Sen sijaan selkeä tekovale antaa tosi huonon kuvan ihmisestä. Toi että joku on koittanut soittaa sulle ja oot soittanut siihen takaisin toimii jos sanot, että vahingossa unenpöppörössä otit väärästä listasta ekan nron eli sun piti ottaa ei-vastatut ja otitkin vastatut. Ja siellä oli ekana toi työnantajas nro. Ja hämmennyit niin pahasti ettet osannut tehdä muuta kuin laittaa luurin kiinni.

Mutta älä sano jostain tuttavaperheestä joka on soittanut väärin yms. Se menee jo överiksi ja saa jutun kuulostamaan sepitykseltä. Mieluummin kertoo vaikka reilusti totuuden kuin sepittää liian pitkää pajunköyttä.

Vierailija
12/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä selittelis mitään.Kyllä se on pahinta.Jos olisit mies,et takuulla vaivais päätäs etkä todellakaan selittelis.Ei sillä sun numeroa tallessa ole eikä varmasti ala selvittelee sitä.

Vierailija
13/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkännyn?

Silloin ei ehkä ole tallettanut numeroasi vaan tallettaa sitten tulevan uuden numeron.

Ole vain kuin et tietäisi mitään.

Vierailija
14/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai-jai Nyt meni kyllä duuni sivusuun.

Ei vaan! Eihän tuo nyt oikeasti mikään iso moka ole, sattuuhan noita ja jokainen järkevä ihminen sen ymmärtää. Jos tuon takia jäisi työpaikka saamatta niin sitten se ei olisi ollut sen väärti. Minä sanoisin vain että tuli soitettua vahingossa väärään numeroon ja katkaisin kun huomasin minne tuli soitettua, toivottavasti en ehtinyt herättää?

pahinta olis keksiä joku hätävalhe, mikä olis noin läpinäkyvä kuin nuo aikaisemmat selitykset.

ja toisaalta ihan fiksu teko kaverin kanssa sopia, että ilmoittaa, kun on perillä, kun yöllä tuolla hjiipparoi. ihan fiksu selitys tuo todellinen tapahtumakin on.

Vierailija
15/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS! Te ootte IHANIA! Teitte mulle paljon paljon paremman mielen ja olon! Ma vedän ykköset päälle ja menen häikäisemään heidät sinne työpaikalle. Olen oma rento itseni ja olen kun en tietäiskään. Jos hän alkaa kyselemään sanon että ai kauheeta, olen ollut menossa paikkaan X aikaisin aamusta esim lentokenttä ja puhelin on taskussa hälyttänyt, että pahoittelut!

t. ap

KIITOS AV-PALSTAN jengi, teitte olostani paremman!! Harmittaa kun ei ole tapana a) juhlia b) soitella mitään häirikköpuheluita kenellekään...

Vierailija
16/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta huomasti kun pomo vastasi, että meni väärään numeroon ja painoit paniikissa luurin kiinni. Jos teillä ei lapsia, niin esim. etttä sulle tai miehellesi.

Vierailija
17/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että niitä voi aina syyttää...

Vierailija
18/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sen luokan katastrofi, johon kaatuisi työpaikan saanti? No EI ole. Relax.

Vierailija
19/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet ja hemaiset! :) Ja oot kun ei ois mitään sattunut. Jos kysyvät asiasta niin sanot että on varmaankin tullut vahinkopuhelu. Asia käsitelty eikä mitään ihme selityksia. Vahinkopuhelu, jos kysyvät eikä mitään erityisempää.

Onnea uudesta työpaikasta!

KIITOS! Te ootte IHANIA! Teitte mulle paljon paljon paremman mielen ja olon! Ma vedän ykköset päälle ja menen häikäisemään heidät sinne työpaikalle. Olen oma rento itseni ja olen kun en tietäiskään. Jos hän alkaa kyselemään sanon että ai kauheeta, olen ollut menossa paikkaan X aikaisin aamusta esim lentokenttä ja puhelin on taskussa hälyttänyt, että pahoittelut!

t. ap

KIITOS AV-PALSTAN jengi, teitte olostani paremman!! Harmittaa kun ei ole tapana a) juhlia b) soitella mitään häirikköpuheluita kenellekään...

Vierailija
20/25 |
09.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit edes tehdä töitä jos tuollaista itket ja häpeät monta päivää? Etkö ole koko ajan ihan paniikissa kun ihmisille sattuu kuitenkin virheitä (et esim. huomaa tervehtiä työtoveria aamulla, VOI EI) joka päivä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi