Kun soitin väärään numeroon -mokasinko lopullisesti?? :(
Sain kovalla työllä uuden työpaikan jota lähdettiin nyt eilen hieman juhlistamaan. Kun olin tulossa baarista niin minun piti aamu 5:ltä soittaa kaverilleni - hänen työnumeroonsa jota en ollut tallentanut, että olen turvallisesti kotona. Kuitenkin vahingossa olen soittanut tällä pomolle joka ilmoitti työpaikasta. Hän ehti vastata sukunimellään ja sit suljin heti luurin ja menin paniikkiin! APUA :'(
Koko yön olen surrut ja itkenyt että miten minulle voi käydä näin!! Mikä selitys on että olen vahingossa yöllä soittanut ja laittanut luurin kiinni. Mies yrittää lohdutella että vahinkoja sattuu! Maanantaina pitäisi olla kirjoittamassa näitä työsoppareita yms ylinoloa!!!!!!! Totuus on että soitin aivan vahingossa väärin ja vieraan nimen kuultuani laitoin puhelimen kiinni kun se tuli niin ällikällä :/
Mitä teen???? :'( En varmaan saa sitä työtä nyt!!!!! Niin iloittu ja toivottu paikka vaihtui noloksi painajaiseksi!!!!!
Kommentit (25)
Kerro rehellisesti, että soitit vahingossa väärään numeroon, säikähdit kun vastaaja olikin eri kuin luulit ja siksi ja nappasit puhelun poikki. Pomosi varmasti ymmärtää, ihminenhän hänkin on. Rehellisyys on parempi, kuin epävarma valehtelu. Sitäpaitsi voihan olla, ettei hän edes kysy mitään. Onnea uudesta työstä! :)
tiedä onko hyvä sanoa, että säikähti sitä, kun olikin eri vastaaja, antaa itsestään kuvan epävarmana pikkutyttönä (kuten tämä aloituskin).
eli täydellinen rehellisyys, muuten kyllä on huono alku uudelle kivalle työlle. Ja itse esimiehenä en tuosta pahastuisi, mutta valheen saattaisin tunnistaa.
Älä turhaan huoli, vaikutat tunnolliselta tyypiltä jolla nyt vain meni pikkuisen liioittelun puolelle tämä murehtiminen. Ja ymmärrettävästi, iso asia tuo uusi työpaikka. Tsemppiä!
Kysyikö kukaan siitä puhelusta. Vai oltiiko vaan että mitään ei ole tapahtunut?
Kysyikö kukaan siitä puhelusta. Vai oltiiko vaan että mitään ei ole tapahtunut?
Kiva kuulla.
Kerro rehellisesti, että soitit vahingossa väärään numeroon, säikähdit kun vastaaja olikin eri kuin luulit ja siksi ja nappasit puhelun poikki. Pomosi varmasti ymmärtää, ihminenhän hänkin on. Rehellisyys on parempi, kuin epävarma valehtelu. Sitäpaitsi voihan olla, ettei hän edes kysy mitään. Onnea uudesta työstä! :)