kaikki mun pikkarit HAPETTUU haaroista puhki....
ne siis hapettuu puhki haaroista. se kangas vaan häviää,katoaa. aina ollut sama ongelma. onko muilla noin vahvoja "nesteitä" ??? järkyttävää....
Kommentit (13)
ja olen päätellyt että se johtuu kavojen hankauksesta. mulla kasvaa karvat silla..no ne kerääntyy tuohon yhteen kohtaan kiehkuraki. ja se kiehkura sitten hinkkaa puuvillasta läpi n. vuodessa.
missä voisi lyödä rahoiksi ja myydä runkkareille pikkarinsa?
kantsuisko käydä gynellä? eikö sun miestä kirvele?
kantsuisko käydä gynellä? eikö sun miestä kirvele?
ei kirvele minuakaan.
ap
kovaan hintaan.
todelliset aarteet :D
mutta eihän se nyt ihan hetkessä tapahdu, vaan ainakin vuoden pesut pitää olla takana. Sitten katoaa se etuosa haaruksista pikkareissa.
se on ihan luonnollista, että pikkareissa se haaraosan puuvillakangas kuluu ajan mittaan. osassa se kangas on heikompilaatuistakin. vähän resuja voi käyttääkin, mutta jossain vaiheessa pikkarit on laskettava roskiksen lepoon ja ostettava uudet.
Käyttäkää pikkuhousunsuojia
ei suositella käytettäväksi kuin aivan väliaikaisesti. Ne aiheuttavat hiivatulehduksia. Mä en voi pitää terveyssiteitä muutenkaan, joten en kyllä pitäisi pikkuhousunsuojiakaan.
Mullekin tuttu juttu, vaikkei se kyllä niin nopeasti käy. Mä luulen, että mun pikkuhousuja syö kyllä myös häpykarvoitus. Kun sitä leikkelee, karvojen päät jää teräviksi ja syö kangasta.
vaalenee, yksissä meni ruskeaksi.
materiaalia ne on?
toi sänkiteoria kuulosti uskottavalta
materiaalia ne on?
toi sänkiteoria kuulosti uskottavalta
pikkareita.
Se, jonka alkkareita leikatut karvat syö.
...kyllähän ne ajan kanssa kuluu. Ja pikkuhousunsuojia en todellakaan käytä, nim. ei kertaakaan tulehduksia.