Mitä teillä ILTAPALANA tänään?
Entäs mitä iltaruuan/palan kanssa juomista?
Meillä oli jauheliha-kinkku-tonnikala-ananas-aurajuusto pitsaa. Lapset joi mehua, aikuiset otimma oluet.
Kommentit (15)
Meillä vain iltakahvit ja itsetehtyjä sämpylöitä, lapset juo kaakaota.
Sitä syömme mansikkahillolla ja taidanpa vatkata vielä purkin kermavaahtoa. Kaapissa on vaikka mitä juotavaa, maitoa, mehua, limsaa, vettä, ja mulle alkoholitonta siideriä!
Kiuasmakkaraa.
Mies otta olusen, minä mansikka-raparperi kivennäisvettä ja lapsille on pillimehut.
hunajamelonia ja maitoa. Minä just lihapullia:-) Tuo puuro ja jotain muuta on lapsen jokailtainen iltapala.
meidän iltapalat on yleensä leipää ja teetä/mehua.
taaperolle maitoa. Jälkkäriksi hedelmiä.
Kiva ketju, tästä voi poimia ideoita :)
itselleen ja lapsille hampurilaisia, mä teen uunissa herkkumunakasta. NAM! juodaan vettä ja limua ja maitoooo
ja sitä jäi, joten syödään varmaan sitä miehen kanssa leffaa kattoessa. Pitsan seuraksi vois keittää teetä.
Kaksivuotias syö juuri vakkari-iltapalaansa, ruisleipää voilla, kalkkunaleikkeellä ja kurkkusiivuilla päällystettynä. Juomana hänellä on maito.
Näin meillä lauantaisin.
Viikolla sitten jugurttia + leipää.
Mies söi lanttukukkoa ja joi maitoa, minä karjalanpiirakoita kera kahvin ja veden, poika muroja+maitoa, banaanin ja kinkkuvoileivän teen kanssa.
Vettä,maitoa ja kivennäisvettä.
Syödään "oikeaa ruokaa" vasta ekan kerran tänään...
En harrasta illalla syömistä ja nyt ei ole muita edes kotona.Joten ihan kaljaa vaan tällä kertaa
En harrasta illalla syömistä ja nyt ei ole muita edes kotona.Joten ihan kaljaa vaan tällä kertaa
herkullisin ja parhain vaihtoehto =D
pitsa ja punaistaviinimarjamehua, kahvia,
ja varsinaisen vikan lomaillan kunniaksi sipsiä ja karamellia:O
Terveyseväät:D